Ik wil een weekje gaan fietsen & kamperen met mijn zoon. Ik heb een geschikte fiets (Kona Sutra), waar de meeste bagage op kan. Maar voor hem heb ik alleen een paar 'net niet'-fietsen: een net te grote & net te kleine racefiets en zijn eigen rammelende schoolfiets. Omdat we niet op wereldreis gaan wil ik er geen vermogen aan uitgeven. Ik kijk natuurlijk ook op Marktplaats, maar heb daar nog niet wat geschikts gevonden. Kortom, ik zoek:
- een fiets geschikt voor tochten van ca. 80km door NL/B/Dui.
- een wat sportief model, zodat hij mij kan bijhouden (snelheid ca 22-24 km/h)
- de fiets moet geschikt zijn om te bepakken. Bij voorkeur achterop. Bikepacking kan natuurlijk ook, maar dan moet ik ook bijbehorende tassen kopen.
- hij is 1,72 met binnenbeenlengte ca 85cm. Lange benen en kort lijf dus. Ik denk aan racefietsmaat 53-55.
- budget? Tsja, alle waar naar z'n geld. Ik denk ergens tussen de € 200 en € 400. Maar dat is niet in beton gegoten.
Wanneer iemand iets geschikts heeft, hoor ik het graag! O ja: ik woon in midden van het land, de driehoek A'dam - Amersfoort-Utrecht is goed te berijden.
- een fiets geschikt voor tochten van ca. 80km door NL/B/Dui.
- een wat sportief model, zodat hij mij kan bijhouden (snelheid ca 22-24 km/h)
- de fiets moet geschikt zijn om te bepakken. Bij voorkeur achterop. Bikepacking kan natuurlijk ook, maar dan moet ik ook bijbehorende tassen kopen.
- hij is 1,72 met binnenbeenlengte ca 85cm. Lange benen en kort lijf dus. Ik denk aan racefietsmaat 53-55.
- budget? Tsja, alle waar naar z'n geld. Ik denk ergens tussen de € 200 en € 400. Maar dat is niet in beton gegoten.
Wanneer iemand iets geschikts heeft, hoor ik het graag! O ja: ik woon in midden van het land, de driehoek A'dam - Amersfoort-Utrecht is goed te berijden.