Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenoten gezocht - Forum Wereldfietser

reisgenoten gezocht

Hoi allemaal,

Ik heb veel reisplannen voor de komende jaren en zoek reisgenoten die de gehele reis of delen van ±minimaal 2 maanden mee willen fietsen.
Mijn voorlopige plannen zijn de volgende:
-september 2006 t/m februari 2007
Nijmegen-Lissabon-Dakar-Ouagadougou
-eind april 2007 t/m juli 2008
Nijmegen-Teheran-Doesjanbe-Lahore-Kathmandu (1 maand trekking in Nepal ±novenber 2007)-Agra-Sri Lanka-Kathmandu-Lhasa-Hanoi-Vientianne
-september 2008 t/m ±maart/april 2009
rondje Australië
-april 2009 t/m oktober 2009
4 maanden Indonesië + van Singapore naar Bangkok

reacties op wbt@wilbertgatochfietsen.nl

Hi Wilbert,

Wellicht is het handig als je ook aangeeft;
- hoeveel kilometers je ongeveer per dag wil gaan doen
- kamperen? ook wildkamperen?
- budget (bv. hoeveel per maand)

Groet, Rena

Hoi allemaal,

Nog wat aanvullende informatie over mijn oproep voor reisgenoten:

-voor mijn planning ben ik uitgegaan van ±2000 km. per maand
Ik ben geen liefhebber van erg hard fietsen (behalve bergop), maar ik vind het heerlijk om onderweg te zijn en maak meestal lange fietsdagen. Hoewel dat met de korte dagen in de tropen niet zo lang zal zijn want ik hou niet van heel erg vroeg op staan. Vertrek meestal tussen 9.00 en 9.30 uur.
-de tent gaat mee op reis om onafhankelijk te zijn van grotere plaatsen met hotel. Wild kamperen zal ook regelmatig voorkomen. Maar ik zal ook vaak in hotels overnachten, afhankelijk van de omstandigheden.
-mijn laatste lange reis is alweer meer dan 10 jaar geleden. Ik weet niet hoeveel geld ik onderweg nodig zal hebben. Maar voorlopig denk ik aan EUR 30 per dag. In Europa zal dat wel het dubbele zijn en in Afrika en Azië de helft.
-ik neem een brander mee, maar wil altijd zo min mogelijk zelf koken. De brander zal ik vooral gebruiken om thee te zetten.

Groetjes Wilbert.

wilbert thoonen schreef:Ik ben geen liefhebber van erg hard fietsen (behalve bergop)
:shock: :shock: Misschien maak je wat dit betreft bij Freek een beetje kans als je een reisgenoot zoekt :roll:
(BTW: gaaf voor je zeg, dat je weer op reis gaat)
Leon

Ja Wilbert, we zijn allemaal stiekum jaloers!!!!!!!!!!!!!!
Ben wel benieuwd naar je verhalen, voorbereidingen en plannen, dus ik hoop ze te mogen horen tijdens de Paastrektocht.

Tja, ik wil af en toe wel hard fietsen, maar niet bergop... dus dan heeft Wilbert aan mij niet echt een handige reisgenoot.

Zou graag meewillen, maar lukt helaas niet :(

Freek

Jammer wilbert dat freek niet mee wil!

Hee das dan dezelfde tijd, als de eerst parijs-dakar race voor fietsers, die vertrekt 10 sept vanuit parijs... (zie www.bike-dreams.com)
Ik wilde al illegaal meefietsen omdat ik geen 5000euro voor t inschrijfgeld heb maar ook niet in mn eentje door afrika wil fietsen (al wel een stukje gedaan in Marokko)
Ik wil wel mee.
Mirjam

cyclingdutchgirl@hotmail.com