Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tip: zondag 19 maart 2006 voordelig in de trein - Forum Wereldfietser

Tip: zondag 19 maart 2006 voordelig in de trein

Voor iedereen die a.s. zondag eens voordelig in een ander deel van het land wil fietsen. Met het boekenweekgeschenk "de grote wereld", geschreven door Arthur Japin kun je op 19 maart gratis met de trein reizen. De NS (sponsor van de Boekenweek) geeft niet aan dat je geen fiets mee mag nemen. Als je gewoon een fietsdagkaartje koopt lijkt me dat geen probleem. Kijk via google "boekenweek 2006" hoe je aan een boekenweekgeschenk kunt komen.

Annita

Nog een tip, little heeft vanaf gister weer verschillende fietspullen in de aanbieding.

Ik afgelopen donderdag, na mijn werk, als een speer naar de lidle. Die dag zouden ze verschillende fietskleding en spullen hebben. Nou, alles uitverkocht dus! Alleen de maat XXL lag er nog. Dit is niet de eerste keer dat ik misgrijp. Moet ik dan echt een dag vrij nemen om naar de Lidle te gaan?

Hoi Audrey,

Ook voor mij had Lidl niets meer. We zijn naar een wijk gereden met veel allochtonen, hier hadden ze nog wel wat voor mijn vriendin.

Een gouden tip, als je geen vrij wil nemen voor zo'n mooi Lidl shirt, zoek een Lidl waar veel allochtonen komen, die fietsen blijkbaar niet veel.

John.

We houden de Lidl, Aldi, Kruitvat, ed. in de gaten, want binnenkort zitten er vast weer leuke aanbiedingen aan te komen!!!!
Mocht ik iets horen, zien of voelen, ik houd jullie op de hoogte.

Jammer dat ik dat gratis treinkaartje heb gemist!!!!!!!!!!!!!

Groet, Rena :wink:

Je vergeet de Xenos. Ik zag dat ze fietshelmen hebben voor 14 euro.