Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen huren in bulgarije, macedonië, griekenland - Forum Wereldfietser

fietsen huren in bulgarije, macedonië, griekenland

Hoi, ik heb een aantal keren in Roemenië gefietst, nu wil ik andere Oost Europese landen bezoeken, namelijk Macedonië, Servië, misschien een stukje Albanië, Montenegro. waarschijnlijk niet al die landen, maar een selectie, het ligt er aan wat mooi is, wie heeft er tips? Hebben er mensen in de omgeving van het Ohrid meer gefietst? Heeft iemand ervaring met Servië? Omdat ik daarna nog een tijdje in Zagreb zal verblijven en ik op dit moment geen geschikte fiets heb en mijn reisgenote ook niet, denken we er over om aldaar fietsen te huren, maar hier weet ik weinig over, ik wil wel zeker kkunnen zijn van een redelijk goede fiets en wil weten hoe duur het is. Ik las iets over fietsen huren vanuit Griekenland of wij dachten aan Sofia en vanuit daar te fietsen, maar nog handiger zou zijn in die landen zelf, heeft iemand hier ervaring mee, tips???We willen ongeveer 3 1/2 tot 4 weken fietsen en vervolgens nog wat plekken bezoeken zonder fiets!
Montenegro kan ik je zeker aanraden, ik heb in Durmitor national park in de bergen een ATB gehuurd, maar stel je maar niet veel van de kwaliteit voor. Voor een aftandse mountainbike waarvan er een zo slecht aan toe was dat er niet op te fietsen viel vroeg men 15 euro per dag. Meestal zijn er in de toeristische plaatsen wel mountainbikes te huur, maar of je daarop meerdaagse trektochten met bagage kunt maken is de vraag (geen bagagedrager, slecht onderhouden). In Plovdiv, Bulgarije ook een ATB gehuurd, voor dacht ik 5 euro/per dag die was wel ok. Kortom, fietsen huren kan vaak wel maar of ze kwalitatief wel in orde zijn moet je maar afwachten.