Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ziet er goed uit. Maar ik bedoel eigenlijk meer aan de andere kant van de Afsluitdijk.Polariteit schreef: ↑zo 13 jun, 2021 14:18Op de bonnefooi betekent dat je op goed geluk langs komt bij een camping. Je kan dan nog steeds prima weten welke campings je aan wilt doen
On topic: ik heb recent tijdens fietsen LF Kustroute gekampeerd op de natuurkampeerterreinen Klein Hemelrijk en Het bos roept. Op beiden waren toen best veeel andere trekkers. Het bos roept vond ik wel wat druk/massaal, maar dat zal ook met het Hemelvaartweekend te maken gehad hebben.
OH oeps, vraag me niet waarom maar ik las Noord-HollandBronsky schreef: ↑zo 13 jun, 2021 14:52Ziet er goed uit. Maar ik bedoel eigenlijk meer aan de andere kant van de Afsluitdijk.Polariteit schreef: ↑zo 13 jun, 2021 14:18Op de bonnefooi betekent dat je op goed geluk langs komt bij een camping. Je kan dan nog steeds prima weten welke campings je aan wilt doen
On topic: ik heb recent tijdens fietsen LF Kustroute gekampeerd op de natuurkampeerterreinen Klein Hemelrijk en Het bos roept. Op beiden waren toen best veeel andere trekkers. Het bos roept vond ik wel wat druk/massaal, maar dat zal ook met het Hemelvaartweekend te maken gehad hebben.