Met de ingebouwde pomp gaat perfect.
Ik weet niet hoe goed het werkt met een opblaaszak.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De zak is lichter dan de handpomp of een elektrisch pompje. Alleen met de mond opblazen is lichter maar dat heeft weer andere nadelen. En idd erg klein, past bij de mat in het (ook al kleine) foedraal.Marco Meijerink schreef: ↑di 27 apr, 2021 19:35Gaat heerlijk snel. Sneller dan de handpomp. Maar ja, je hebt wel een extra zak bij je. Wel heel klein overigens.
+1Marco Meijerink schreef: ↑di 27 apr, 2021 20:09Heb een tijd de mat met de mond op geblazen (bespaart gewicht)...
Ik ben 180, en gebruik een mat die korter is dan ik zelf lang ben.supermario schreef: ↑wo 28 apr, 2021 06:53Ik ben 184 cm..de mw is lang 183
Moet ik dan toch de lw kopen
Wie wel eens ballonnen heeft opgeblazen weet dat die van binnen drijfnat worden. Met name bij een donsmat denk ik dat niemand dat echt wil.willem.m schreef: ↑di 27 apr, 2021 20:45+1Marco Meijerink schreef: ↑di 27 apr, 2021 20:09Heb een tijd de mat met de mond op geblazen (bespaart gewicht)...
Ik heb op fietsvakantie altijd de mat met de mond opgeblazen. Ik leef nog steeds, evenals de mat. Maar goed, dat is de vraag niet.