Door het intensieve gebruik van een trekkingbike wil de lak wel eens krasjes en tikjes oplopen, maar bij mij gaat het wel heel erg snel: op de plaats van het beugelslot (waar ik best voorzichtig mee doe) is de lak behoorlijk bekrast en op enkele plekjes zelfs doorgesleten. Ook bij het gebruik van een fietsendrager bleek de lak na één keer gebruik van de (met rubber omvatte) klem op de bovenbuis op twee plekjes verdwenen te zijn (twee witte plekjes)
Ik heb contact gehad met Koga hierover, maar die sturen me naar de dealer waar de fiets gekocht is ter beoordeling. Ik had gehoopt dat ik zo een lakstift / spuitbusje met de juiste kleur (Pine Green Shiny dus niet zomaar verkrijgbaar) zou kunnen regelen (desnoods betaald) maar die vlieger gaat dus ff niet op.
Ik denk niet dat ik veel kans maak bij de dealer. Als de dealer besluit in mijn voordeel levert ze dat alleen maar extra werk op wat verder niet gedekt wordt door Koga (neem ik aan). Net zoals bij al het gedoe met de splined carrier toentertijd, volgens mij waren ze daar ook niet blij mee.
Wat zijn de andere opties? Geheel overspuiten (helemaal incl. demontage/montage) is een duur geintje (en dat terwijl ik juist wil stoppen met werken ) Op een andere manier bijwerken misschien?
Ik heb contact gehad met Koga hierover, maar die sturen me naar de dealer waar de fiets gekocht is ter beoordeling. Ik had gehoopt dat ik zo een lakstift / spuitbusje met de juiste kleur (Pine Green Shiny dus niet zomaar verkrijgbaar) zou kunnen regelen (desnoods betaald) maar die vlieger gaat dus ff niet op.
Ik denk niet dat ik veel kans maak bij de dealer. Als de dealer besluit in mijn voordeel levert ze dat alleen maar extra werk op wat verder niet gedekt wordt door Koga (neem ik aan). Net zoals bij al het gedoe met de splined carrier toentertijd, volgens mij waren ze daar ook niet blij mee.
Wat zijn de andere opties? Geheel overspuiten (helemaal incl. demontage/montage) is een duur geintje (en dat terwijl ik juist wil stoppen met werken ) Op een andere manier bijwerken misschien?