Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Vliegen is ook een optie (viewtopic.php?f=26&t=35510&start=320#p380449) Maar dan krijg je wel het halve forum over je heen
Welke dan?
Waarom? Ik denk dat die gore dieselende Flix-bussen een hogere milieubelasting hebben per passagier/km dan het vliegtuig.
dat is jouw mening !Bert van Sprang schreef: ↑za 13 feb, 2021 11:42En terecht!Vliegen is ook een optie. Maar dan krijg je wel het halve forum over je heen
https://reiseauskunft.bahn.de/bin/query ... 1613232253martinmack schreef: ↑za 13 feb, 2021 11:44Welke dan?
Op een ander forum las ik dat je in de TER tussen Parijs en AULNOYE AYMERIES geen fietsen mee mag nemen......
fiets 'm d'r in of gedemonteerd? Dat maakt nogal verschil.martinmack schreef: ↑ma 15 feb, 2021 12:39De vernieuwde thalys treinen hebben ruimte voor 2 fietsen. Gaan waarschijnlijk vanaf volgrnd jaar rijden. Dan wacht ik wel daar op
In 2019 ben ik naar Antwerpen gefietst met als doel Parijs per trein. Toen bleek dat mijn fiets alleen in stukjes mee mocht ben ik maar gaan boemelen op de bonnefooi. Trein naar Brussel en vervolgens naar Bergen-Mons gepakt. Daar een trein naar naar Parijs gepakt waarbij mijn fiets aan een haak kon hangen met het achterwiel op de grond. Gelukkig zat daar bij mij geen spatbord, anders kan er wel iets kapot gaan. Alles bij elkaar fietste in 's morgens thuis weg en was ik om 20.00 uur op Gare du Nord. Na een dagje de stad doorkruist te hebben in 4 dagen terug gefietst via de Benjaminse route. Mooi avontuur.martinmack schreef: ↑za 13 feb, 2021 11:44Welke dan?
Op een ander forum las ik dat je in de TER tussen Parijs en AULNOYE AYMERIES geen fietsen mee mag nemen......
Klopt deze verbinding is er. alleen Parijs-Brussel heeft geen mogelijkheid om een fiets mee te nemen zelfde geld voor Brussel- Amsterdam.Sommige verbindingen zijn nog wel aangeboden, zoals Parijs - Brussel of Brussel - Amsterdam.
Ik zie bij Flixbus een rechtstreeks verbinding Amsterdam - Lyon, dat zou mooi zijn.