Additionally, paste this code immediately after the opening tag: aanmelden????? - Forum Wereldfietser

aanmelden?????

Ik dacht even wat foto's te bekijken die op de homepage worden aangekondigd. De eerste serie lukte, maar daarna kreeg ik de mededeling dat ik geen recht had de volgende pagina's te bekijken en me eerst moest aanmelden.

Wat is dat nou weer?
Theo Jorna schreef:Ik dacht even wat foto's te bekijken die op de homepage worden aangekondigd. De eerste serie lukte, maar daarna kreeg ik de mededeling dat ik geen recht had de volgende pagina's te bekijken en me eerst moest aanmelden.
Wat is dat nou weer?
Wellicht dat je het wachtwoord moet intypen dat op de wikkel van Het Tijdschrift staat. Je weet wel, dat wachtwoord dat geen land mag zijn :wink:
Maar helaas bewaar ik de wikkels niet, dus ik kan je niet helpen... :roll: :D
Groet,
Leon

Ik zorg zelf voor de versturing van het tijdschrift en maak het wachtwoord vooraf bekend aan de ingewijden, dus dat heb ik wel.
Inmiddels heb ik begrepen dat er geen vervolgpagina is, en dat er een foutje in de website zit. Klusje voor de webmaster dus.

Theo

Leeft dit probleem nog steeds?

Jarno schreef:Leeft dit probleem nog steeds?
Weet ik niet. Er zijn geen foto's meer om door te klikken

Wel is de tekst op de homepage over het wachtwoord nog steeds onvolledig. Wat ontbreekt is dat het wachtwoord vooral van belang is voor de site van de Vakantiefietser.be
Daar zit namelijk wel veel info achter het wachtwoord.