Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paris-Roubaix (Parijs-Robeke) - Forum Wereldfietser

Paris-Roubaix (Parijs-Robeke)

Zijn er hier mensen met een voorliefde voor de klassiekers?

Ik zou ergens rond eind maart-begin april een kleine tweedaagse doen, maar mss zijn er mensen die dit ook wel es willen meemaken:

dag 1:Gent - Troisvilles (start van de kasseienstrook)
Dag 2: Troisvilles - Leiestreek/Gent (alle kasseien van paris roubaix)
(eventueel: dag 3: Leiestreek - Meerbeke: het zwaarste stuk van de ronde van Vlaanderen)

let wel: het gaat hier om een redelijk zware fietstocht, met > 150km per dag. Ideale fiets is een mountainbike of een koersfiets, met een "gewone" fiets ben je niet al te veel.

Slaapplaats in Gent & Kortrijk (Leiestreek) is geen probleem, Troisvilles zouden we wel iets moeten zoeken.

Iemand geinteresseerd?

Ja, leuk!!!
1 probleem: ik fiets op dat moment in het buitenland :(
Maar als je meer van dit soort ideeën hebt, erg leuk!

Wellicht is LBL in de zomer ook een optie? Lekker door de Belgische Ardennen rijden?

Groet,
Freek

FV schreef:Ja, leuk!!!
1 probleem: ik fiets op dat moment in het buitenland :(
Maar als je meer van dit soort ideeën hebt, erg leuk!

Wellicht is LBL in de zomer ook een optie? Lekker door de Belgische Ardennen rijden?

Groet,
Freek
waarom niet in de winter ;). Op 1 januari in de namiddag zelfs nog een stuk van de ronde gedaan (op weg naar huis). De oude kwaremont & patersberg lagen er echter te glad bij :(.

Maar elke klassieker/semi-klassieker wil ik wel es doen, maar dan wel liefst niet op de dag van de wielerliefhebbers, ik zie het niet zitten om 1 van de tienduizenden te zijn die je weg belemmeren...