Mijn bijna 2 jaar oude Snel randoneur, zit slecht in de lak. Na reis No. 1 heeft Snel de lakbeschadigingen netjes bijgewerkt, maar nu gaat 't toch echt de verkeerde kant op. Was er eerst sprake van kleine beschadigingen op de lasnaden, nu zie ik al roestvorming verspreid over het hele frame. Oplossing van Snel: fiets opnieuw laten spuiten. Prima oplossing, ware het niet dat ik dan mijn fiets zeker 4 tot 6 weken kwijt ben. Zie ik niet zo zitten eigenlijk.
Vraag; wie heeft er ervaring met 'middeltjes' (aanstipspul, eigen verf-flesjes o.i.d.) op de roestvormende plekken op het frame mee te bewerken zodat het niet van kwaad tot erger gaat worden.
Óf; moet ik toch maar voor de optie 'overspuiten' gaan.......
'T is allemaal nog niet zo erg nu, maar weet niet wat wijsheid is. Graag ervaringen, tips etc.!
Groeten,
Paula
Vraag; wie heeft er ervaring met 'middeltjes' (aanstipspul, eigen verf-flesjes o.i.d.) op de roestvormende plekken op het frame mee te bewerken zodat het niet van kwaad tot erger gaat worden.
Óf; moet ik toch maar voor de optie 'overspuiten' gaan.......
'T is allemaal nog niet zo erg nu, maar weet niet wat wijsheid is. Graag ervaringen, tips etc.!
Groeten,
Paula