Kreeg de cassette vanwege plaatsen nieuwe spaak er niet af, eerst etmaal in de kruipolie, hielp niks, hoewel nog andere optie zie waar olie misschien had gemoeten, niet zeker, maar dat op moment aan het proberen. Las op net dat brander er aan te pas kwam bij iemand, waarna het wel lukte hem los te halen. Heb ik niet, leek me geen probleem hem even op het gasstel te leggen met de pit er half af, een brok staal dacht ik, dus zal geen kwaad kunnen. Verkeerd gedacht, plus dat die nog steeds niet los komt (lockring er al wel af), zitten de tandwielen los, dus iets dat ze op hun plaats hield is weg gesmolten, iemand hier een idee wat het is, en of ik het nog kan repareren met iets, als dat de moeite nog waard is. Dat was 'm. Hier misschien iemand een idee ?...........................?????
Waarschijnlijk is je freewheelbody dusdanig ingeslagen dat de tandwielen er in vast gevreten zitten, als je de boel met een trekker o.i.d. er niet af krijgt dan wordt het tijd voor een bezoek aan een goede fietsenmaker en misschien wel een nieuw wiel.
En verbrand zal het niet zijn, zo snel fiets je echt niet, als dat bij Groenewegen heel blijft zal het bij jou ook wel meevallen