Beste Mensen,
Ben je op zoek naar een goede en mooie 2 persoonstent? Ik heb er een voor je!.. Die je natuurlijk kan kopen van me.
De naam is Wildebeast Tech-Trek Nyangani en heeft de volgende kenmerken:
1. Een 3 seizoenen lichtgewicht trekkerstent
2. Gemaakt van siliconen Polyester/Nylon ripstop
3. Nog geen 3 kilogram
4. 2 persons met een voor- en achteringang
5. Geel van kleur
6. 115 m hoog en super mooi!
Ik doe hem weg, omdat ik een kleinere tent wilde hebben voor op de fiets. Ik ben alleen en deze vond ik iets te groot voor mij. Ik heb hem nog maar 2 keer gebruikt en is dus nog zeer goed! helemaal compleet!
Ik doe hem weg voor 110 euro, of je moet me een ander leuk bedrag noemen.. wie weet.
Ook heb ik nog een lonley planet van India te koop. hij komt uit het jaar 2005. Hij is nog goed, maar ik heb hem niet meer nodig en verkoop hem daarom. wellicht gaat iemand anders naar dit prachtige en veelzijdige land!
Ik dit mooie boek weg voor 12 euro.
Tot snel dan maar..
Fiets groeten van Yvette
Ben je op zoek naar een goede en mooie 2 persoonstent? Ik heb er een voor je!.. Die je natuurlijk kan kopen van me.
De naam is Wildebeast Tech-Trek Nyangani en heeft de volgende kenmerken:
1. Een 3 seizoenen lichtgewicht trekkerstent
2. Gemaakt van siliconen Polyester/Nylon ripstop
3. Nog geen 3 kilogram
4. 2 persons met een voor- en achteringang
5. Geel van kleur
6. 115 m hoog en super mooi!
Ik doe hem weg, omdat ik een kleinere tent wilde hebben voor op de fiets. Ik ben alleen en deze vond ik iets te groot voor mij. Ik heb hem nog maar 2 keer gebruikt en is dus nog zeer goed! helemaal compleet!
Ik doe hem weg voor 110 euro, of je moet me een ander leuk bedrag noemen.. wie weet.
Ook heb ik nog een lonley planet van India te koop. hij komt uit het jaar 2005. Hij is nog goed, maar ik heb hem niet meer nodig en verkoop hem daarom. wellicht gaat iemand anders naar dit prachtige en veelzijdige land!
Ik dit mooie boek weg voor 12 euro.
Tot snel dan maar..
Fiets groeten van Yvette