Op www.fietspunt.nl kwam ik de 'waterdichte' Basil Forest voor-en achtertassen tegen, heeft iemand hier wellicht ervaring met deze tassen (of er zowiezo van gehoord)?
groet,
Kees
groet,
Kees
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb Ortliebtassen met klinknagels.Robertjan schreef:Maar bij Ortlieb is de ophanging van de zak op het tassenframe weer beter te repareren als het losgaat. En geloof me, dat kan écht een keertje los... Bij VauDe geklinknageld, bij Ortlieb met een schroefje en een moertje.
Wel vind ik dat VauDe het ophangsysteem mooier heeft doorontwikkeld!
Ik heb ook onderweg eens een brekende klinknagel gehad in mijn Ortlieb-achtertas.Haike schreef:Daar had ik niet bij stilgestaan... sterker nog was me niet eens bewust dat de tas genageld zit aan het frame, en je hebt denk ik helemaal gelijk, die nagels gaan een keer, en natuurlijk als je onderweg bent, niet als ze thuis leeg en onbelast in de kast liggen. Misschien moet ik het probleem voor zijn en nu alle nagels gaan vervangen. Groet, Haike
Haike,Haike schreef:Daar is zeker ook weer wat voor te zeggen, maar ik denk niet dat ik snel tegen een auto aan knal (uitsluiten kun je het natuurlijk niet).
Groet, Haike
Wil schreef:Haike schreef:Daar is zeker ook weer wat voor te zeggen, maar ik denk niet dat ik snel tegen een auto aan knal (uitsluiten kun je het natuurlijk niet).
Groet, Haike