Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe sponsor Frank van Rijn - Forum Wereldfietser

Nieuwe sponsor Frank van Rijn

Jaja, dé Frank heeft een sponsor erbij! Na Gazelle is nu ook VauDe toegetreden tot de "sponsorelite" van Frank van Rijn. Het nieuws staat op http://www.vaudestore.nl.

Inderdaad.
Had ik al gezien. Hij ziet er nu wel flitsend uit zeg!

en ik kan me nog een stuk uit z'n boek herinneren waar hij niet veel goeds over had voor fietsers met 'flitsende' tassen... :roll:
Hij moet nog gaan oppassen dat hij er straks niet zo flitsend uitziet dat hij geflitst wordt! Hahahaaa :lol:. Hij wordt nog eens een snelle jongen...

Het leuke is dat Frank jarenlang door Nomad gesponsord is, maar dat Nomad hem heeft doorverwezen naar Vaude.
En tja, een boek is altijd een momentopname. En meningen zijn gelukkig aan verandering onverhevig. Anders zou de wereld wel heel erg star worden :lol:

Degene die Frank ervan overtuigd heeft dat zijn oude tassen niet meer zo geweldig waren heeft toch wel een fenomenale overtuigingskracht :lol:
Over zou Frank gegaan zijn voor het feit dat je in Vaude tassen ook water kunt vervoeren? :wink:
Groeten,
Leon

Frank zit nu in Myanmar. Maar hij is op tijd terug voor de Fiets- en Wandelbeurs, dus vraag het hem vooral!
Jammer dat wij (redactie) nog iets van Vaude wisten, anders hadden we leuke vragen kunnen stellen in het interview in de nieuwe Wereldfietser (die nu zo'n beetje in je bus moet liggen).

Overigens is het intervieuw erg leuk en interessant.

De vraag blijft natuurlijk of Frank met die mooie blauwe Vaude's echt gaat fietsen..... Volgens mij hoopt Gazelle ook nog steeds dat Frank op hun Kathmandu stapt, of vergis ik me nou?

Eric, Myanmar is toch die andere naam voor Birma?

Dick Schuurman schreef:Volgens mij hoopt Gazelle ook nog steeds dat Frank op hun Kathmandu stapt, of vergis ik me nou?
Toch heeft hij er al een rondje op gereden. Kijk maar eens goed naar de foto's bij het intervieuw in 'het blad'. Daar staat hij ergens met de Kathmandu in Canada, althans het frame van de Kathmandu.

Ja Bert, Myanmar is inderdaad het voormalige Birma. Kom je naar mijn lezing op de Fiets- en Wandelbeurs?

Dick Schuurman schreef:De vraag blijft natuurlijk of Frank met die mooie blauwe Vaude's echt gaat fietsen..... Volgens mij hoopt Gazelle ook nog steeds dat Frank op hun Kathmandu stapt, of vergis ik me nou?
In mei vorig jaar was die fiets nog nieuw.
Leon
Afbeelding

Het frame van Frank zijn blauwe "Orient 2004" lijkt inderdaad sprekend op dat van de Kathmandu :oops:
Zoveel dat ik de afwijkende constructie (verbinding) van de staande/liggende achtervork wel door de vingers kan zien..... :lol:

Ik dacht dat alleen Piet Pelle op een Gazelle reed."Piet Pelle, en hij zwoegde voort op zijn Gazelle." Overigens komt ook Piet Pelle in beeld op de Fiets en Wandelbeurs, om 14:00 uur in de Cycletourszaal.