Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tijdsschrift - Forum Wereldfietser

Tijdsschrift

Hoi,

Ik heb net met veel plezier in het nieuwe tijdschrift gelezen.

Ik vond vooral ook leuk om te lezen over fietsen in Schotland; Ik heb daar ook met veel plezier wel eens een rondje Mull gefietst, wat erg beviel.

Een vraagje over de wikkel, daar staat een wachtwoord op, waar dient dat voor?

groetjes,

Michiel

Michiel

Heb ik mij ook al eens afgevraagd.
Overigens een prachtig tijdschrift zo in het zwart-wit.
Houden zo zou ik zeggen

Marco
Michiel Sinke schreef: Een vraagje over de wikkel, daar staat een wachtwoord op, waar dient dat voor?
En ik heb me dat ook al vaak afgevraagd?

Gerd

Dan hier het antwoord waar iedereen op zit te wachten: :D

Vroeger (tot ca 3 jaar geleden), stond er veel informatie achter dit wachtwoord. Maar met de invoering van dit forum bleek dat hoe meer mensen op het forum kunnen komen, des te meer informatie er neergezet wordt.
Dus zelfs niet leden, kunnen hun steentje bijdragen. En dan lezen ze ook dat we een leuke vereniging zijn. En dat draagt ook weer bij aan de aanwas was nieuwe leden.

Twee voordelen als we het wachtwoord niet gebruiken. Vandaar.

Waarom staat het nog wel op de wikkel?
1. De belgen gebruiken dit wachtwoord nog wel.
2. Stel dat we een gedeelte van de website weer achter een wachtwoord willen zetten, dan hoeven we niet weer zo'n systeem op te zetten.

Maar het zaait wel wat verwarring. Veel mensen denken dat ze het wachtwoord moeten gebruiken om in dit forum in te loggen. Dat hoeft dus niet.
Voor het forum moet je jezelf registreren en zelf een wachtwoord verzinnen.

Groeten,

Marco
Marco,

Bedankt voor je duidelijke uitleg!

groetjes,

Michiel

Nog even een aanvulling op hetgeen wat Marco schreef.

Op dit moment staan alleen de notulen van de bestuursvereniging achter het wachtwoord wat op de wikkel staat.

Wanneer je op de link "vereniging" klikt, krijg je links een login box waar je met gebruikersnaam: wfietser en het gegeven wachtwoord kunt inloggen. Vervolgens kun je de notulen van de bestuursvereniging ook bekijken.

Als er nog onduidelijkheden zijn, kun je me altijd even een PB sturen.

Succes!
Ellen

Euh .....
Je bedoelt waarschijnlijk notulen van de bestuursvergadering, want een bestuursvereniging zou voor mij iets nieuws zijn. Verder staan na inlogen de notulen van de bestuursvergadering onder ledenvergadering en andersom.
Maar het interessantste vind ik wel dat de meest recente notulen van de bestuursvergadering van 14 juli 2004 zijn :)
Groetjes,
Leon