Hou je dat niet zelf bij dan?
Bij de statistieken heb je wel de Toon lijst met alle "vind ik leuks", maar dan moet je het nog wel zelf uitvogelen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hou je dat niet zelf bij dan?
Ik zal wel héél oud zijn maar dat liken doe ik nooit.
Ik ben gewoon leuker dan de anderen, dus ontvang ik mer likes daN ik uitdeel. Das logies tog?willem.m schreef: ↑di 19 nov, 2019 20:36Hey Math, denk nou niet dat ik je 2x ga liken omdat je 2x hetzelfde bericht post
Ik vind het wel interessant om de balans te zien tussen krijgen en geven van plusjes. Het zegt iets over wederkerigheid, zonder dat dit helemaal quid pro quo hoeft te zijn. Het zet me in elk geval aan het denken of ik niet wat vaker waardering kan hebben voor andermans bijdragen.
Niet druk. Vooral nieuwsgierig hoe het werkt. Waarom sommige mensen een plusje geven, en andere niet. Ik vond een artikel over een wetenschappelijk onderzoek met een soortgelijke strekking, maar dan over FB likes en wat liken zegt over persoonlijkheid. Maar daar kwamen vooral cliche-dingen uit. En van social media is bekend dat hoe meer je liket, des te beter je getarget kunt worden. Scary Gelukkig zit ik niet op social media, en zijn mijn plusjes bij de WF veilig. (Of worden die ook doorverkocht?)
Mijn plusjesbeleid is er eigenlijk niet. Ik ben in het 'werkelijke leven' niet erg impulsief, maar in het uitdelen van de plusjes wel. De belangrijkste criteria: Ofwel ik ben het hartgrondig met een bijdrage eens, maar heb weinig zinvols bij te dragen en kies dan voor een plusje in plaats van een "me too" reactie (niet te verwarren met #metoo). Ofwel ik vind de bijdrage geestig, dat kan ook tot een plusje leiden.