Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop gevraagd: Fietsgids St. Jacobsroute deel 1 - Forum Wereldfietser

Te koop gevraagd: Fietsgids St. Jacobsroute deel 1

Hoi, Ik ben op zoek naar het eerste deel van de fietsgids St. Jacobs Fietsroute - (Haarlem-Santiago 2500 km.) van Clemens Sweerman. Het liefst een redelijk nieuwe versie.In de winkel kost hij maar 22,95, maar als je hem hebt liggen en hem krwijt wil, dan zou ik hem graag voor een klein bedrag over willen nemen. Ik ben van plan de GPX bestanden te downloaden en te rijden met OSMAND App, maar het lijkt me fijn om het boekje alvast door te lezen en ook handig om de overnachtingsplaatsen te kunnen vinden. Mocht je ook nog een handige fietskaart van Belgie en het Noorden van Frankrijk hebben, dan ben ik daar ook in interesseert. Ik hoor het graag!

Groetjes,
Danielle
Hallo Danielle,

ik heb thuis de uitgave 2013 liggen.
Verkopen wil ik liever niet maar als je deze gids wilt lenen dan is dit bespreekbaar
Mvg
Willem Klein
Capelle aan den IJssel
Ik zal vanavond even met de baas overleggen, maar ik heb ze thuisliggen.
Zelfs geen antwoord meer krijg je,persoon vraagt om iets specifieks, twee personen antwoorden maar de vrager reageert totaal niet.
Ik persoonlijk vind dit vrij onbeleefd.
Mvg
Willem Klein
Ik heb een PB gestuurd maar niks meer vernomen. Misschien is het iemand die alleen in het weekend op internet mag? Of.... persoon is lekker aan het fietsen?