Zo goed als nieuwe Ortlieb stuurtas te koop!
Ik heb deze kort gemonteerd gehad op mijn fiets maar doordat mijn stuur in onbalans raakt en de fiets gaat schudden heb ik toch voortassen onder op mijn voorvork geplaatst.
Al het montage materiaal is aanwezig en niet ingekort of iets dergelijks.
Nieuwprijs 76,95€
Vraagprijs 50€ ex verzenden (DHL 5,50€ / PostNL 6,95€)
Reactie via privé bericht voor verdere afhandeling.
Link naar Marktplaats advertentie:
https://link.marktplaats.nl/m1408389800
PRODUCTOMSCHRIJVING
Drie redenen om deze Ortlieb tas te kopen:
1. Voldoende opbergmogelijkheid (7 liter)
2. Topkwaliteit stuurtas
3. Hoort tot de standaarduitrusting van een toerfietser
Met deze waterdichte stuurtas zijn kaarten, papieren en portemonnee veilig opgeborgen en blijven ze toch snel toegankelijk. De Ultimate6 Classic is vervaardigd uit robuust Cordura-weefsel en biedt ruim plaats aan waardevolle spullen die steeds onder handbereik moeten blijven. Eenmaal aan het stuur bevestigd, wordt met één enkele sleutelomdraai de klep tegen ongewenste opening beveiligd en de tas tegen verwijdering door grijpgrage vingers. De bergruimte in de tas kan door de uitneembare vakindeling flexibel worden aangepast. Ook op het punt van gebruiksgemak is de Ultimate6 Classic consequent doordacht: de klep met magneetsluiting is met één hand te openen en sluit ook weer vrijwel automatisch.
Specificaties Ortlieb Ultimate6 M Classic 7L Stuurtas Geel/Zwart
Hoogte: 21 cm
Breedte boven: 23.5 cm
Diepte: 14 cm
Gewicht: 710 gram
Volume: 7 L
Materiaal: PD620/PS490 Polyester
Geschikt voor fietssturen met een diameter van max. 31,8 mm en conische sturen (niet voor carbonsturen geschikt)
Tasdrager en tas compatibel met de producten van Rixen & Kaul (Klick-Fix-systeem)
Reflector met 3M Scotchlite reflecterend materiaal aan de voorzijde
Kleine reflector met zwarte reflexfolie aan de tasdrager
Maximale draaglast 3 kg
Bevestigingsmogelijkheid voor kaartentas en mobile guide
3D gelast
Waterdichte Ortlieb tassen zijn niet genaaid of gelijmd, maar de onderdelen zijn industrieel hoogfrequent aan elkaar gelast. Dit zorgt ervoor dat alle naden goed vastzitten en dat alles spatdicht blijft
Ik heb deze kort gemonteerd gehad op mijn fiets maar doordat mijn stuur in onbalans raakt en de fiets gaat schudden heb ik toch voortassen onder op mijn voorvork geplaatst.
Al het montage materiaal is aanwezig en niet ingekort of iets dergelijks.
Nieuwprijs 76,95€
Vraagprijs 50€ ex verzenden (DHL 5,50€ / PostNL 6,95€)
Reactie via privé bericht voor verdere afhandeling.
Link naar Marktplaats advertentie:
https://link.marktplaats.nl/m1408389800
PRODUCTOMSCHRIJVING
Drie redenen om deze Ortlieb tas te kopen:
1. Voldoende opbergmogelijkheid (7 liter)
2. Topkwaliteit stuurtas
3. Hoort tot de standaarduitrusting van een toerfietser
Met deze waterdichte stuurtas zijn kaarten, papieren en portemonnee veilig opgeborgen en blijven ze toch snel toegankelijk. De Ultimate6 Classic is vervaardigd uit robuust Cordura-weefsel en biedt ruim plaats aan waardevolle spullen die steeds onder handbereik moeten blijven. Eenmaal aan het stuur bevestigd, wordt met één enkele sleutelomdraai de klep tegen ongewenste opening beveiligd en de tas tegen verwijdering door grijpgrage vingers. De bergruimte in de tas kan door de uitneembare vakindeling flexibel worden aangepast. Ook op het punt van gebruiksgemak is de Ultimate6 Classic consequent doordacht: de klep met magneetsluiting is met één hand te openen en sluit ook weer vrijwel automatisch.
Specificaties Ortlieb Ultimate6 M Classic 7L Stuurtas Geel/Zwart
Hoogte: 21 cm
Breedte boven: 23.5 cm
Diepte: 14 cm
Gewicht: 710 gram
Volume: 7 L
Materiaal: PD620/PS490 Polyester
Geschikt voor fietssturen met een diameter van max. 31,8 mm en conische sturen (niet voor carbonsturen geschikt)
Tasdrager en tas compatibel met de producten van Rixen & Kaul (Klick-Fix-systeem)
Reflector met 3M Scotchlite reflecterend materiaal aan de voorzijde
Kleine reflector met zwarte reflexfolie aan de tasdrager
Maximale draaglast 3 kg
Bevestigingsmogelijkheid voor kaartentas en mobile guide
3D gelast
Waterdichte Ortlieb tassen zijn niet genaaid of gelijmd, maar de onderdelen zijn industrieel hoogfrequent aan elkaar gelast. Dit zorgt ervoor dat alle naden goed vastzitten en dat alles spatdicht blijft