Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Donsjassen Cumulus - Forum Wereldfietser

Donsjassen Cumulus

Hallo,
Ik wil graag een donsjas aanschaffen van Cumulus. Wel vind ik het lastig dat je het nergens kunt passen.
Ik zoek een jas voor het voor en najaar voor na het fietsen om lekker warm te blijven. Bij cumulus zijn er verschillende modellen maar is het mij niet echt duidelijk welke ik voor mijn doel het beste aan kan schaffen.
Ik overweeg de incredilite endurance. Maar is deze niet te warm?
Het model wat ik eigenlijk wilde bestellen is uitverkocht en dat is de acomay.
En hoe vallen de maten. Ik ben 1.96 en denk een xl nodig te hebben.
En hoe gaat Cumulus om als een jas te klein blijkt te zijn, kan deze dan geruild worden?
Cumulus is een Pools merk. In Polen ben ik meerdere keren geweest en met mijn lengte van 185cm kijk ik over vrijwel iedereen heen. Als je 196cm bent, ben je daar een gigant. Als ik daarbij bedenk dat de standaardmaat slaapzakken van Cumulus bij koud weer geschikt is voor mensen tot ongeveer 180cm (dat is mijn ervaring: mijn vriendin heeft een gewone, ik een verlengde versie van de Lite Line), ben ik geneigd te verwachten dat hun xl donsjas voor jou te klein zal zijn.

Hans
Maar... Cumulus is een communicatief goed benaderbaar merk, ze kunnen (en willen) in het engels goed corresponderen. Als je je vraag direct aan hun stuurt en je lengte meldt, zullen ze adequaat reageren.

Hans
Dank je Hans. Ik heb inmiddels de vragen bij hen neergelegd.