Additionally, paste this code immediately after the opening tag: MSR tent geeft af - Forum Wereldfietser

MSR tent geeft af

Sinds begin dit jaar heb ik een MSR Elixer 2 tent. Op zich een prima tent. Helaas geeft de rode kleur van het grondzeil af op het witte doek van de binnentent wanneer je deze vochtig inpakt. Er zitten dus allemaal vlekken op het doek wat er lelijk uitziet. Ik heb dit niet eerder gezien bij mijn tentjes van andere merken. Dit is mijn eerste MSR tent. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?
Ik geloof niet dat dit onder de garantie valt maar dit zou toch niet mogen gebeuren bij een tent...
Dit zou best onder garantie kunnen vallen. Je mag immers van een tent verwachten dat hij er op zijn minst een tijdje een beetje blijft uitzien. Als het op kleding gaat afgeven wordt het vervelend en heb je een beter argument.
Ik heb een groene MSR Hubba Hubba HP, die geeft niet af. Het lijkt me niet normaal en ik zou zeker reclameren.
Neem contact met de importeur van MSR. Wij hebben goede ervaringen met de service en garantie.
Ik zou eerst maar eens teruggaan naar de winkel. Dat is nog steeds je eerste aanspreekpunt. Je hebt een goed verhaal, waarom zou je moeilijkheden verwachten?
We hebben een MSR freelite die niet afgeeft.
Daarvoor ook een andere msr tent gehad zonder vlekken problemen. Lijkt me echt wel een garantie dingetje. Ben wel benieuwd wat de oorzaak is.