Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA : Avaghon Rohloff tandem €1400 - Forum Wereldfietser

TKA : Avaghon Rohloff tandem €1400

Huidige vriendin is overgestapt op E-bike. Dus nu staat de tandem echt in de weg.

Afbeeldingthumb_IMG_2460_1024

Eerst de slechte nieuws : De lak heeft wat liefde nodig :!: :!: en van daar de scherp prijs van rond €1400 .
Er zit wat oxidatie tussen de lak en frame, opzicht niet de einde van de wereld maar mooi is anders. Mocht je al een Rohloff hebben wil ik ook de fiets verkopen zonder achterwiel voor veel minder.

Afbeeldingthumb_IMG_2463_1024
Afbeeldingthumb_IMG_2462_1024

Dan de goed nieuws :

-Rohloff uitvoering van de t28 Avaghon tandem maat 56-48
-Bijna niet gebruikt (eerste eigenaren iets meer dan 4000km, ik minder dan 1000km)
-Achterwiel is opnieuw gespaakt door M-gineering (Andra 30 velg)
-Vrij nieuw schwalbe allmotion banden (622-42) 2016 gekocht 2-300km mee gereden.
-Fiets heeft voorbereiding voor 3de (schijf) rem op achternaaf

En de rest :

-Surly dragers voor en achter (voordrager zit niet meer op de fiets)
-Voorwiel xt naaf, sputnik velg
-Chris king balhoofd
-Airwings zadelviering voor en achter (voor wordt nog gemonteerd + andere no name zadel ipv de afgebeeld brooks)
-SKS bb's
-Magura velgremmen
-Kettingen en tandwielen zijn nog allemaal prima
-Shimano platform pedalen
-Sloten, fietscomputers en niet bijzonder pompje krijg je mee
-Bijrijder : keus uit vlinderstuur of normaal.

Op het lak na is het een super mooi fiets waarmee je zo op vakantie kan. Gaarne pb bij interesse. Op te halen in altijd zonnig Lisserbroek.

Afbeeldingthumb_IMG_2461_1024

Afbeeldingthumb_IMG_2462_1024

Afbeeldingthumb_IMG_2464_1024

Afbeeldingthumb_IMG_2465_1024

Afbeeldingthumb_IMG_2466_1024

Afbeeldingthumb_IMG_2467_1024

Afbeeldingthumb_IMG_2468_1024
Hoewel het een mooie fiets is heb ik geen interesse, want te klein en mijn vrouw wil voor geen goud achterop bij mij op een tandem :-). Maar wat mij wel opvalt is dat op de tweede foto de bovenbuis niet recht lijkt. En dat is nou net de buis met de lakschade, waardoor het vermoeden zou kunnen rijzen dat die buis een opdoffer heeft gehad. Ik vermoed dat het aan de lens of de lichtinval ligt, maar misschien is het goed een foto recht van boven erbij te zetten.
Het lijkt me een dijk van een fiets voor heel weinig geld. Mocht ik een tandem nodig hebben dan zou ik eerst bij een goede reparateur navragen wat de consequenties zijn. Misschien is het accepteren van een mechanisch perfecte maar een optisch wat inventief uitziende oplossing van een paar honderd euro dé manier om voor een superbedrag zo'n fiets te rijden.
@Alois, bedankt voor de tip. Zie zie hetzelfde op mijn nieuwe foto's het lijkt gewoon de reflectie van de stuur.

Het is idd geen schade. De vorige eigenaar vond het een goed plan om de draadje van een fiets computer vaste te zetten met duct tape. Bij het verwijderen is het lak mee gekomen.

Bij deze wat meer foto's en een beter idee van het huidige opbouw.

Bijlagen

Hmm, leuk dat je tegenwoordig bestanden kan toevoegen, maar wat opties zou ook fijn zijn :D

Bijlagen

Ik heb diverse off topic berichten en reacties daarop verwijderd. Gelieve in Te koop/Te Ruil de reacties te beperken tot de aangeboden producten, zoals in de forumregels staat.
https://www.wereldfietser.nl/phpbb/view ... 11&t=22550
Fiets heeft een nieuw gezin gevonden... er mag een slotje op...