Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgeno(o)t(en) (m/v) fietsvakantie Frankrijk juni 2006 - Forum Wereldfietser

Reisgeno(o)t(en) (m/v) fietsvakantie Frankrijk juni 2006

Ik (vr, bijna 28jr, Den Haag) ben nog nooit op fietsvakantie geweest maar dit idee zit al wel enige tijd in m'n hoofd. Ik wil graag als 1e fietsvakantie 2 weken in Frankrijk fietsen, in juni 2006. 't Liefst vanuit huis richting zuiden en zien hoe ver we komen (Normandië, Bretagne lijkt me erg mooi).
Ik zoek 1 of meer reisgenoten (m/v, 25-35jr).
Theda schreef:Ik (vr, bijna 28jr, Den Haag) ben nog nooit op fietsvakantie geweest maar dit idee zit al wel enige tijd in m'n hoofd. Ik wil graag als 1e fietsvakantie 2 weken in Frankrijk fietsen, in juni 2006. 't Liefst vanuit huis richting zuiden en zien hoe ver we komen (Normandië, Bretagne lijkt me erg mooi).
Ik zoek 1 of meer reisgenoten (m/v, 25-35jr).
Theda, ik ben dit jaar voor het eerst op echte fietsvakantie geweest (daarvoor wel een paar keer met een groepsreis waarbij bagage werd vervoerd) en dat was super. Je idee spreekt me erg aan. Ik woon In Brabant, Etten-leur maar werk in Den Haag en ben 30 jaar.
Hoi theda,

Vorig jaar ben ik voor het eerst op fietsvakantie geweest, dus ik ben ook niet echt super ervaren.
Twee weken Frankrijk lijkt me wel wat.
Heb je al een idee over hoeveel km per dag, tent of hotel, budget enz.?
Je verder ideeën lees ik graag op deze site of per mail.
Gr. Maus (27jaar, Rotterdam)