Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hoe de route naar Santiago oppakken vanaf vliegveld Orly ? - Forum Wereldfietser

hoe de route naar Santiago oppakken vanaf vliegveld Orly ?

vanwege de treinstakingen ga ik met het vliegtuig naar Parijs om de route op te pakken naar Santiago. Op google map kan ik niet goed zien, evenmin in het boekje, hoe ik de route kan oppakken vanaf Orly. Iemand ervaring?
ik hoor het graag. alvast bedankt!
Wellicht een IGN-kaart kopen met een schaal van 1- 25.000?
Wellicht een IGN-kaart kopen met een schaal van 1- 25.000?
dank je! ik ga kijken. vast daar wel te krijgen in de buurt.
Met de routeplanner kom ik op een route die er prima uit zit, veel fietspad en geen drukke wegen zover ik kan zien, zie http://cycle.travel/map/journey/65119.

Afbeelding
Blauw is de St .Jacobsroute, paars de aansluiting, ongeveer 15 km.
dat ziet er goed uit. ik begrijp dat je op A5 kunt fietsen? het leek me een grote weg, maar dank je! ik print hem uit of teken m in.

dank voor het meedenken!
Op de autoweg A6 mag je niet fietsen.

Als je Google Maps op je computer hebt, tik in het zoekvenster linksboven op het blauwe ruitje met daarin een haaks gebogen pijltje. Je kunt dan een vertrekpunt en een bestemming invoeren, bv. Aeroport Orly als vertrekpunt en een dorpje dichtbij aan de Santiago route, zoals Ballainvilliers, zoals daulagiri waarschijnlijk heeft gedaan. Je kunt ook je vervoermiddel (fiets) aangeven. Dan krijg je een voor dat vervoermiddel geschikt routevoorstel. Je zult zien dat de route niet over de A6 gaat. Je kunt een uitdraai van de routeaanwijzingen maken en een afdruk van het kaartje.

Probeer het eens!

Afbeelding
lola schreef:
ma 21 mei, 2018 18:35
dat ziet er goed uit. ik begrijp dat je op A5 kunt fietsen? het leek me een grote weg, maar dank je! ik print hem uit of teken m in.
Nee, op de A6 mag je niet fietsen maar daar gaat de route ook niet over.

Als je de link aan klinkt kan je inzoomen en zien dat er parallel aan de snelweg een fietspad loopt. In cycle.travel zijn fietspaden twee rode strepen naast elkaar. De website geeft ook routeaanwijzingen (in het Engels).

Het voordeel t.o.v. Google Maps is naar mijn idee dat cycle.travel duidelijk fietspaden laat zien en waarschijnlijk betere routes levert. Bij Google Maps kan je dan weer streetview gebruiken.
wat fantastisch! dank je hiervoor en voor deze website! ik ben helemaal uit de brand. Dank je.