Additionally, paste this code immediately after the opening tag: MSR Whisperlite International te koop - Forum Wereldfietser

MSR Whisperlite International te koop

MSR Whisperlite International

Mooie kleine bezinebrander (loodrvrije benzine, coleman fuel, white gaz, etc). Is maar 2 weken gebruikt. Gaat weg omdat we ook nog andere branders hebben. Deze gekocht voor onze tocht door de USA maar uiteindelijk nu niet meer nodig. Kenners weten wat de brander kan. Dit is de allernieuwste versie.

"De meest opvallende verbetering is de uit één stuk roestvast staal gestanste poten, wat leidt tot een hogere stabiliteit, eenvoudiger onderhoud en vooral een lager gewicht. Dit alles gecombineerd met een boel subtiele ontwerpaanpassingen om de algehele efficiëntie te verhogen, zorgt dat deze brander de beste keuze blijft voor buitensporters die een lichtgewicht en betrouwbare multifuelbrander zoeken." (tekst op de site van Bever)

Brander, pomp, onderhoussetje, zakje.

Nieuw 119,-. Je krijgt 60 euro korting voor 2 weken gebruik.
Voor 60 euro is de brander voor jou.

Kijk ook op marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m1287219115
IMG_8653.jpg
Hoi Marco,
Ik heb interesse. Hoe is de regelbaarheid van de vlam?
Ik heb een andere MSR brander, weet het type even niet, maar diens slecht regelbaar. Is dat met de whisperlite beter?
Hoi Maurice, regelbaarheid van benzinebranders is nooit echt heel erg top. Wij vinden het prima te doen maar het is geen gasbrander. Ik vermoed niet dat het met de whisperlite beter is.
Brander is helaas a verkocht.
Groetjes,
Marco
Maurice schreef:
zo 20 mei, 2018 21:28
Hoi Marco,
Ik heb interesse. Hoe is de regelbaarheid van de vlam?
Ik heb een andere MSR brander, weet het type even niet, maar diens slecht regelbaar. Is dat met de whisperlite beter?
Hoi Maurice,

de best regelbare MSR brander is de Dragonfly. Deze kun je met een aparte regelaar hoger of lager laten branden en reageert erg goed (voor een benzinebrander).
Zie: https://www.schneideroutdoor.nl/shop/ui ... gIuJfD_BwE

Naast de Whisperlite heeft MSR ook de XGK. Deze beide branders kun je met het regelaartje op de fuel pump afregelen, maar luisteren minder nauw.
Helaas voor mij.
Maar bedankt voor de tips.

Gr
Maurice
Edwin - je bent me net voor :) En als je op de Dragonfly dan ook nog een Dragon Tamer zet dan heb je een branderkop zoals thuis op je gasfornuis.