Beste Liz,
Ik heb goede ervaringen met All-Bikes in de Jonker Fransstraat.
Succes,
Marcel
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Daar komen inderdaad al mijn fietsen vandaan.bert sitters schreef:Beste Etienne,
Bedoel je khun Chai Thawat bij het Anodard hotel?
Bezoek eens Bike4travel in Kralingseveer, koop daar ook mijn spullen en binnenkort mijn nieuwe fiets, heb veel adressen bezocht mbt onderhoud van mijn KOGA, maar bij bike4travel voor het eerst echt goede ervaringen. Heb daar twee o.a. 2 nieuwe wielen gekocht, achterwiel supergespaakt, tot nu toe geen slag gehad. Ik raad niet zo vlug iets aan maar in dit geval wel. Verwacht geen flitsende showroom met 200 KOGA's, maar wat er staat is gewoon mooi spul. Die 200 KOGA etc. zaken heb ik mijn buik van vol. Dus gewoon gaan naar Marco en Chantal!!!LizPie schreef:Wie heeft positieve of juist negatieve ervaringen met verkopers en reparateurs van (vakantie)fietsen in Rotterdam?
Oei,fietsjunks schreef:Nou, LizPie, als je na 4 (bijna 5!!!!) jaar nog geen keuze hebt kunnen maken, dan heb je nu toch eindelijk je antwoorden!
Geplaatst: Wo 01 Jan, 2003 18:38
Zo'n oud bericht omhoog smijten lijkt me niet echt nodig...
edit: typo
Volledig mee eens!!!LizPie schreef:Sinds mijn oorspronkelijke vraag heb ik vele duizenden kilometers gefietst in Argentinië, België, Bolivia, Denemarken, Duitsland, Luxemburg, Nederland, Portugal. Spanje, Uruguay en Zweden en ben ik door schade en schande wijzer geworden.
Ik heb mij, onder andere met behulp van de onvolprezen fietsrepararietiecursus van Martin Gerritsen, bekwaamd in nagenoeg alle voorkomende fietsreparaties, ik heb thuis en onderweg 'geoefend' en heb nu voor onderhoud en reparaties geen fietsenmaker meer nodig;-)
Het laatste dat ik (ruim een jaar geleden) heb laten doen is het vervangen van een volledig balhoofd.
Onderdelen koop ik inderdaad bij Marco de Wit (Bike4Travel) of bij Rose in Bocholt.
Iedereen die buiten hoog ontwikkelde, dicht bevolkte gebieden gaat fietsreizen kan ik aanraden om er voor te zorgen dat je je fietst kent en dat je in staat bent om alle onderdelen te onderhouden en zonodig te vervangen.
Alleen al het gevoel dat je in staat bent om in geval van nood een fietsprobleem op te lossen maakt dat je relaxter op je fiets zit en je aandacht/energie aan andere dingen kan besteden.
LP
Bike 4 travel is een klasse apart.eliart schreef:Onderschrijf ik volledig.Blanche schreef:Bike 4 travel in Capelle aan den IJssel natuurlijk!!!!
Eerlijk advies, je krijgt wat je nodig hebt!
Onnodige duurdere dingen aansmeren daar doet Marco niet aan.
Groet,
Robbert
Worden er volgend jaar nog wel reparatiecursussen gegeven? Blijkens de activiteitenkalende gaat iedereen ineens een cursus fotografie doen. Ook leuk, maar daar plak je geen band meeLizPie schreef:Ik heb mij, onder andere met behulp van de onvolprezen fietsrepararietiecursus van Martin Gerritsen, ...
Completely Off Topic >>Leon schreef:Worden er volgend jaar nog wel reparatiecursussen gegeven? Blijkens de activiteitenkalende gaat iedereen ineens een cursus fotografie doen. Ook leuk, maar daar plak je geen band meeLizPie schreef:Ik heb mij, onder andere met behulp van de onvolprezen fietsrepararietiecursus van Martin Gerritsen, ...
Groeten,
Leon