Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goedkoop internationaal bellen voor mobiele bellers - Forum Wereldfietser

Goedkoop internationaal bellen voor mobiele bellers

Een goedkope manier om naar het buitenland te bellen wanneer je geen vaste lijn hebt is Tele06.
Tele06 biedt een service waarmee je zonder extra kosten naar het buitenland kunt bellen. Je betaalt dus alleen voor het mobiele gesprek.

Ik heb zeer positieve ervaringen met deze service. Ik bel mijn overtollige minuten lekker op naar het buitenland (vriendinnetje in Australië, fietsvriend in Amerika).

Geïnteresseerd: www.tele06.nl
Iemand anders ervaringen met deze service?

Groet,

Tjeerd
Tjeerd schreef:Ik heb zeer positieve ervaringen met deze service. Ik bel mijn overtollige minuten lekker op naar het buitenland (vriendinnetje in Australië, fietsvriend in Amerika).
Die fietsvriend in Amerika bel je helemaal voor nop via de pc met voipbuster.com, naar zijn mobiele of vaste nummer :lol:
Of via Skype, van pc naar pc gratis bellen over de hele wereld.

Dat klopt maar met voipbuster wordt bij mij elk gesprek afgebroken na 5 minuten en ik zit niet de hele tijd achter mijn pc. Zolang ik mijn bundel niet op krijg is tele06 een goedkope (gratis :wink: ) oplossing. Als ik door mijn minuten heen ben stap ik over op voipbuster...
Wel jammer dat het steeds na 5 minuten afgebroken wordt, heb jij daar ook last van?

Groet,

Tjeerd

Tjeerd schreef:Wel jammer dat het steeds na 5 minuten afgebroken wordt, heb jij daar ook last van?

Groet,

Tjeerd
Nee, als je geen beltegoed hebt wordt het gratis gesprek al na 1 minuut verbroken, maar dan bel je gewoon nog een keer terug :lol:
Het schijnt dat wanneer je een beltegoed van 5 euro aanschaft je wel onbeperkt (vooralsnog gratis) kunt bellen met voipbuster.

gebruik nu al een tijdje voipbuster om mee naar huis te bellen, inderdaad na aanschaf van 5 euro beltegoed, en belt fantastisch, lekker voor nop (ok, kosten internetcafe) naar huis toe bellen om daar de familie (en vrienden) op de hoogte te houden; werkt prima!

Eelco