Additionally, paste this code immediately after the opening tag: de eerste keer - Forum Wereldfietser

de eerste keer

Met zoals steeds dank aan Gaele voor het plaatsen: mijn tekst over de eerste keer op fietsvakantie is weer vernieuwd. De informatie is up to date gebracht, en hier en daar nog weer wat uitgebreid. Dus fietskeuze (bestaand en nieuw) en kampeeruitrusting. De filenaam met 2017 erin is hetzelfde gehouden ook al is de inhoud nieuw, om de oude links ernaar functioneel te houden.
https://www.wereldfietser.nl/docs/de-ee ... 2017-1.pdf
Bestandsgrootte: 3,2MB
Blijft een heel informatief en handig artikel :D
Goed gedaan, Wim! Blijft een handig stukje tekst.
Iedereen bedankt. Ik probeer er zo af en toe nog weer wat nuttigs aan toe te voegen, en elk jaar het assortiment en de prijzen bij te werken. Over dat laatste heb ik geen systematisch onderzoek gedaan, maar bij de kampeeruitrusting had ik het gevoel dat de wat goedkopere spullen dit jaar soms goedkoper geworden waren, terwijl de dure juist duurder waren geworden.
Heb het stuk jaren terug voor het eerst gelezen, erg handig! De lay out lijkt nu kloppender, maar dat kan ook met mijn geheugen te maken hebben. :wink:
De layout is niet fundamenteel anders geworden. Ik heb nu wel wat meer plaatjes geplaatst, en deze keer paginanummers toegevoegd.
Het kan allemaal nog uitgebreider maar ik weet niet of lezers daarop zitten te wachten. En meer onderwerpen betekent ook meer informatie die bijgewerkt moet blijven. Maar goed: zijn er nog verzoeknummers?
Hartelijk bedankt voor deze nuttige informatie!