Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe banden 26x2.00 nodig - Forum Wereldfietser

Nieuwe banden 26x2.00 nodig

Mijn Marathons dureme zijn dan toch echt op. Tijd voor nieuwe banden. Had na vorig speurwerk mijn zinnen gezet op de almotion. Maar die worden in mijn maat niet meer gemaakt lijkt zo.

Voor 2018 komt schwalbe met de marathon gt tour, is er iemand die daar al ervaring mee heeft?

Even overwogen het draadje over de supreme hiervoor te gebruiken maar die zijn me dan weer iets te glad. ik rijd graag gravel en ander onverhard met en zonder bagage
Schrale troost: de Marathon Almotion is nooit gemaakt in de maat 50-559, alleen in 55mm breed. Ik heb ooit de Dureme in 50-622 van Schwalbe gekregen om te testen (2009). Ik vind en vond die banden teveel een mix van andere types. Ze zijn maar heel kort gemaakt, een jaar of twee, dacht ik. Ze gaan bij mij (alleen winter) al heel lang mee en lekke banden ook nog niet gehad.
GT Tour is mij onbekend.
Marathon Mondial vouwversie, onverslaanbaar in die maat voor dat gebruik (vind ik)