Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als je €1995 te veel vind moet je je gewoon daar aan houden. Als zij vast blijven houden aan die prijs en jij vind het minder zullen zij moeten zakken, of de deal gaat niet door. Maar het is natuurlijk lastig te beoordelen als je de fiets nog niet gezien hebt, voor hetzelfde geld is het wel dat bedrag waard. Maar in mijn ogen heeft iedere fietsenzaak ruimte tot onderhandelen, zeker met tweedehandsfietsen.supermario schreef: ↑wo 14 feb, 2018 09:04Hoogframe
Ik moet het balhoofd er uit halen. In het bracket stoppen zij een soort bus die aan 2 kanten word gesloten, zodat er geen verf in komt.
Ik ga vandaag naar een fietszaak in tilburg. Zij hebben een zeer mooie groene santos te koop met rohloff en magura remmen. 3,5 jaar oud met 3 mnd garantie. Voor €1995. Probleem is alleen van zaken dat de vraag prijs vaak ook de vaste verkoop prijs is.
Als ik die koop laat ik mjjn andere fiets niet spuiten natuurlijk.
Mario
Bob Jackson in het VK spuit frames voor £ 100, inclusief BTW. Voor stalen frames ook een goed moment om er dan ook de nokjes aan te laten solderen die altijd node misten.
adult content Het is maar een fietsframe.
Prachtig om te zien, maar hoe zit het nou met de belettering van het merk en typenaam? Die zijn nu vast verdwenen, begraven onder de nieuwe laag....