Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje en kampeerder (m/v) gezocht voor weekends Eifel / Ardennen / Elzas - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje en kampeerder (m/v) gezocht voor weekends Eifel / Ardennen / Elzas

Hoi daar,

Samen fietsen is leuk en in een mooie omgeving nog leuker!

Mijn idee: vrijdag aan het eind van de dag weg, tent opzetten in de avondzon. Zaterdag fietsen (met of zonder tent). 's-Avonds zelf koken of lekker het dorp in. Zondag een korter rondje en dan weer terug. Mijn ervaring: je bent er helemaal uit zelfs na 2 dagen!

Ik heb een zekere voorkeur voor wijngebieden :=) goed brood en rustige weggetjes. Afstand zo rond de 100 km per dag, zonder bagage, iets minder met. Grotendeels verhard maar stukken onverhard zijn onvermijdelijk en vaak super leuk.

Ik geniet van de mooie heuvelachtige omgeving, maar vind een dagdeel langs een rivier ook helemaal goed.
Tentje en brander mee, al is een restaurant ook lekker. Onderweg koffie, vers brood en aan het eind van de dag een locaal glaasje wijn of bier of wat anders. Vandaar dat ik Eifel, Ardennen en Elzas aangeef, maar dat zijn slechts voorbeelden.

Ik heb door de jaren redelijk wat ervaring en deel dat graag.

PS. Ik woon bij Haarlem en ben 52!

Spreekt je dit aan, neem contact op / reageer hieronder!

Johan
Hoi Johan wat een leuk id,ik 46 uit Uitgeest,ervaren fietser maar onervaren reiziger,materiaal is tiptop,alles qua uitrusting al aanwezig.heb ook wat kleine trapjes gemaakt.misschien eens wat kletsen :D groet Arjan
Ha Johan,

ik loop zelf ook al enige tijd met vergelijkbare plannetjes rond, het komt er alleen telkens niet van.
Je idee spreekt me aan, kunnen we misschien een keer contact hebben etc?

Ik was ooit een ervaren fietsreiziger, maar heb dat niet erg goed bijgehouden de laatste jaren.
Wellicht hoor ik van je,

groet

Maarten
Hier mogelijk ook interesse. Heb alleen nog geen fiets (hopelijk binnenkort wel) en de uitrusting moet ook weer bij elkaar worden gescharreld :oops: . Maar ik hoor graag wat de plannen zijn. Eifel/Moezel is iig een heerlijk gebied.