Komkommertijd, willem?
Bij mij gaat-ie mee, een Monarch Butterfly. Ideaal ding!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja eigenlijk wel. Heerlijk toch? Ben een mtb-route in Noord-Spanje aan het uitzetten. Ik denk dat we dan na een hele dag over keien hobbelen voor een luxe stoel op een terras zullen gaan.Travelmaster schreef:Komkommertijd, willem?
Mijn ervaring is prima. Je moet alleen niet te kort voor vertrek bestellen ivm levertijd en bij aankomst met name het doek even goed controleren op naaifouten.wijnand schreef:Ik heb nog nooit een stoeltje meegenomen. Zit echter wel te overwegen om er een aan te schaffen. Iemand ervaring met de Helinox imitaties van ebay?
SPAMALERT...fietsjunks schreef:Ja, wij nemen vaak minimaal 1 stoeltje mee. Het is toch wel prettig na een dag fietsen, dat je van de grond kunt zitten, zeker voor degene die kookt.
Wij hebben op dit moment de Alite Monarch en die gaan al heel wat jaartjes intensief gebruik mee!
Als ze op zijn, zou ik denk ik weer dezelfde kopen, ze bevallen me goed. Ze zijn namelijk niet 'te hoog', zodat je ook nog in de binnentent kunt zitten bij heel slecht weer.