Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voor een flesje wijn een echte Triple. Bijna gratis. - Forum Wereldfietser

Voor een flesje wijn een echte Triple. Bijna gratis.

Beste mensen,

Het is weer tijd voor het gratis weggeven van spulletjes. Nou ja, bijna gratis dan. Flesje wijn is lekker dus dat wordt op prijs gesteld.

Complete Triple set over. Crancks, commandeurs, derailleurs, volledig compleet.
Nou ja, bijna compleet. De kabels zijn doorgeknipt bij het verwijderen. Die mag je zelf vervangen.
Set is 3 jaar oud en nog helemaal in orde. Tandwieltjes wel even vervangen. Maar ja, dat is ook een verbruiksartikel.
Flesje wijn en de set is voor jou.
Graag ophalen in Krimpen aan den IJssel. Kan je mooi een rondje langs de molens van Kinderdijk fietsen.

Ik krijg een HTTP fout. Fotootje erbij plaatsen lukt even niet. Wellicht dat de webmasters hier even naar kunnen kijken.
IMG_7812.jpg
Is de set voor een racefiets of recht stuur?

Mijn randonneur met racebocht heeft door gebrek aan onderhoud van de vorige eigenaar een crank met ingesleten hollowtech as waardoor ik de crank moet vervangen.
Had ik er inderdaad moeten bijzetten. Gata om de Shimano Ultegra groep. Race dus.
Leuk! Wat drink je voor wijn? :wink:
hahaha....now worries. Slobberwijntje is prima.
Eerlijk gezegd staat het er ook bij om allerlei opkopers te ontmoedigen. Probeer op marktplaats maar iets gratis op de site te zetten. Dan ben je in een klap razend populair bij opkopers. Het leukste van weggeven vind ik als iemand er ook echt wat aan heeft/mee doet. Zonder wijn meenemen kan prima, doe dan maar een mooi fietsverhaal bij een bak koffie. Ook goed:)
Voor hoe veel versnellingen zijn de commandeurs? Ik heb nog een leuk stalen Jan Janssen frame dat wel een upgrade kan gebruiken. Ik wil sowieso de wielen vernieuwen, maar de rest mag ook wel.
Aanstaande zaterdag wordt de set waarschijnlijk vergeven. Lukt dat niet dan laat ik het weten.
okidoki
Triple is opgehaald. Kan op slot.
Marco, bedankt!

@ Erik: PB!