Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop wegens overcompleet - Satelliet Telefoon - Forum Wereldfietser

Te Koop wegens overcompleet - Satelliet Telefoon

beste mensen,

Ik heb een satelliet telefoon nieuw in doos die ik nooit heb gebruikt, misschien iets voor de mensen hier op het forum

het gaat om deze telefoon:

http://www.gmpcs-us.com/products/thuray ... hughes.htm

mag weg TEAB!!
mocht je interesse hebben hoor ik het graag

mvg

ps ik ben te bereiken op:

0626406553

De moeder van Marco Geurts heeft een tijdje geleden op dit forum een oproep gedaan om geld te storten zodat haar zoon, die een grote reis aan het maken is, een sateliet telefoon kan kopen. Neem even kontact met haar op. Kijk ook even op de site van Marco. Crossingcontinets.nl. Je vind daar vast wel een email adres.

mario

mail verzonden bvd

Volgens mij had de moeder van Marco al een telefoon op de kop getikt.

klopt idd dus is reeds tekoop
Hey hallo

ff een vraag, hoewerkt zo"n ding??
als een normale telefoon??
betaal je wel kosten voor verbinden enzo??

wat zijn de voor en nadelen??

Groetjes Bas

de telefoon kan je als het goed is overal ter wereld gebruiken op zowel het gsm netwerk en satteliet. kortom, dat betekent als je buite het gsm netwerk bent (bijv in de rimboe) zou je alsnog kunnen bellen/bereikbaar kunnen zijn.

hier gelden echter wel andere tarieven voor, ik geloof dat het 2,46 dollar p/m is maar goed het is dan ook voor noodgevallen etc

John,

Ik dacht dat het Thuraya netwerk alleen Europa, Africa en het midden oosten en gedeelte van Asie bestrijkt.

The combinatie GSM en SAT is erg handig. Moet je wel een land hebben waar de GSM band het zelfde is.

Groet,

Stijn