Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Inzamelpunt voor fietsonderdelen - Forum Wereldfietser

Inzamelpunt voor fietsonderdelen

Is er ergens een inzamelpunt voor fiets gerelateerde voorwerpen? Ik heb nog trappers, pompen, bidonhouders, lampen e.d. liggen. Die kan ik natuurlijk tot sint juttemis laten liggen, of weg gooien.
:cry: Maar kan ik er ook een ander blij meemaken? :P Iemand in het buitenland, die een fietszaakje heeft, of een derde-wereld-wereldfietser?
Is er toevallig iemand die dit soort zaken verzameld en naar zo'n adresje stuurt of kunnen we zoiets opzetten. Een actie bij de Europese fietsbeurs in november?

Het kan ook zijn dat andere wereldfietsers er dan weer baat bij hebben bij pech in andere landen.

Hoi Fokko,

Ik ken iemand die probeerd mensen in Roemenie te helpen met een kleine fietsenzaak. Misschien is het wat om wat aan hun te schenken.
Lijkt het je wat? Laat het me dan weten dan mail ik je het adres wel even.

Groetjes H.

Hi Fokko,

Vorig jaar hadden we tijdens de Europese FietsrouteMarkt ook de mogelijkheid om 2de hands spullen te verkopen en/of ruilen, weggeven, dus waarom dit keer niet. Als je naar de beurs komt en je neemt ze mee, dan zal er vast wel een plaatsje zijn waar je de spullen kunt uitstallen.

Maar mocht je het toch liever aan een goed doel geven, dan lijkt me dat een geweldige optie!

Groet,
Rena :wink:

ps: Wellicht is het inderdaad een idee om een verzamelpunt te creeren en de spullen weg te geven aan een goed doel. Zou jij het leuk vinden om zoiets op te zetten? Ik denk dat we met z'n allen wel aan leuke projectjes in de derde wereld of elders kunnen komen.

Hallo Rena,

Waarschijnlijk kom ik wel in Rotterdam. Als ik iemand kan helpen met onderdelen die het niet zo breed heeft, maar wel graag wil trekken...(iemand die van een uitkering moet rondkomen, of een tiener die het met zijn krantenwijkje moet betalen)...vind ik het ook al een goed doel. Van de jeugd moet je het hebben toch?
Maar iemand ergens anders in den vreemde is ook leuk. Zoals de eerste reaktie.

Ik spreek je hierover nog wel.

Groetjes Fokko