Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Frank van Rijn + Dick en Els bij Vittorio in Heerhugowaard - Forum Wereldfietser

Frank van Rijn + Dick en Els bij Vittorio in Heerhugowaard

Man duwt fiets door woestijn

Een paginagroot verhaal van Frank van Rijn in een zaterdagse Volkskrant in het voorjaar van 1997 ontstak het wereldfietsvuur. De bijgeplaatste foto (man duwt fiets door woestijn) deed de rest: het leven van Dick en Els zou nooit meer zijn zoals het daarvoor was. Op zaterdag 15 oktober a.s. kruisen hun wegen opnieuw... in het Vittorio Theater aan de W.M. Dudokweg 13 te Heerhugowaard.

Afbeelding

Frank (net terug uit Canada), Dick en Els (nog steeds onderweg op hun wereldfietsreis door Nederland) gaan zaterdag 15 oktober a.s. de hele dag gezamenlijk op zoek naar het antwoord op de vraag: wat ligt er achter de horizon en waarom moet je daar op de fiets naar toe?Samen geven ze die dag vier dialezingen. Dick en Els trappen 's morgens om 10:00 uur af met de avonturen de ze in Zuid-Amerika hebben beleefd en vertellen 's middags om 13:00 verder over de USA, Canada en Alaska.
Frank van Rijn krijgt de microfoon om 11:30 en 14:30. Waar hij over zal vertellen is voor beide keren nog een grote verrassing. Frank kennende zal het ongetwijfeld weer onnavolgbaar zijn.

Tussendoor geven de Vittorio's alle uitleg over hun fietsen en staan ze met alle advies klaar voor iedereen die plannen heeft om met een fiets door de wereld te trekken. Frank verkoopt en signeert er zijn boeken, Dick en Els verkopen er hun prachtige cd-rom en T-shirts. Ze beantwoorden ook alle vragen die met Stichting Klein Verzet en/of wereldfietsen te maken hebben. Een eenmalige buitenkans dus!

Locatie: Vittorio, W.M. Dudokweg 13, Heerhugowaard
Aanvang: 10:00 uur (tot ca. 16:30)
Meer informatie: www.vittorio.nl
Vragen: info@vittorio.nl
Bellen mag ook, naar Anita Berkhout: 072 5712345

Hallo Dick en Els

Wat een leuke actie weer!
Ik ga zeker proberen om neer Heerhugowaard te komen. Is de Vittoriofabriek dicht bij het station of moet ik een fiets meenemen (kun je de afstand lopen?).

Ik volg jullie elke dag via de site van Stichting Klein Verzet: http://www.stichtingkleinverzet.nl
Hoe lang gaan jullie nog door met jullie actie voor deze stichting?
Ik ga volgend jaar naar Santiago de Compostella fietsen. Kan ik dan ook iets doen?
Kilometers sponsoren door familie of zoiets dergelijks?

Tot zaterdag 15 oktober a.s.

Joke
(we hebben elkaar ooit in Utrecht ontmoet en later ook in Nijmegen, bij de Stratemakerstoren)

Hoi Joke,

Wij gaan door tot donderdag 22 december a.s.
dan sluiten we af in het Parktheater in Alphen aan den Rijn.

En ja... je kunt net als Robin Aalst, Christopher Baan, Jan en Mari, Jeannette en Gerrit en Valentijn van den Berg en Jos Gootjes fietsen voor Klein Verzet.
Stuur even een PB.
Je kunt ons ook a.s. zaterdag aanspreken in Heerhugowaard.

Tot ziens.

Vergat ik nog te zeggen;

Je vindt Vittorio op Industrieterrein Bevelanden, ongeveer 1 km van het station Heerhugowaard. Prima te belopen dus.

Tot zaterdag!

klinkt als een prachtige dag, helaas dat ik er niet bij kan zijn. bij deze alvast heel veel plezier allemaal, de groeten aan ton en anita, en natuurlijk ook aan frank, voor mij destijds ook een grote inspiratie, ben benieuwd of hij zich onze ontmoetingen in 1999, eerst in vicenza en later nogmaals in slovenie kan herinneren, de eerste (en helaas ook laatste keer) dat ik de beste man ben tegen gekomen.

veel groeten,


Eelco

Ongelofelijke dag!

Wat een geweldige vertellers zijn die twee toch!
Dick Verschuur, die een hele zaal anderhalf uur ademloos aan zijn lippen laat hangen... de emotie... de stiltes in z'n verhaal... ge-wel-dig!!!!
Zelden zoiets meegemaakt!!!

en dan daarna Frank van Rijn... ook onnavolgbaar.

De wereldfietswereld mag trots zijn op deze twee kanjers!!!!