Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mooie route naar Rostock - Forum Wereldfietser

Mooie route naar Rostock

Hallo,

Volgende week vertrek ik vanuit Schiedam naar Rostock (DL), ik heb niet de tijd om het hele stuk te fietsen, maar moet een eind kunnen komen in een dag of vier. Zijn er mensen die tips hebben voor een mooie route?

Alvast bedankt,
De hanzefietsroute? Deel 1 brengt je van Zaltbommel naar Lubeck. Als je dan ook nog een stuk van deel 2 doet, dan ben je er.

Pieter
Of de jutlandroute, in de buurt van Bremen dan wel even rechtsaf slaan. Anders de EV3 (pelgrims route) en in Hamburg de route naar Rügen oppakken (die komt bijna langs Rostock )
Laatste keer van Lübeck naar Rostock via Wismar heb ik in de lente via gewone B wegen gedaan en dat vond ik al best mooi. Nog mooier zou mij een route langs de kust lijken maar die is ws behoorlijk om en langzamer, dus niet zo geschikt met een tijdbeperking.
Steden als Bremen en Hamburg heb ik al talloze keren gedaan en is vooral qua verkeer vertragend en enorm druk. Ik zou dat zoveel mogelijk overslaan.
Of je fietst langs de Wezer omhoog. Bijna tot aan Bremen een mooie route. En dan bij Bremen Noord-Oost naar Hamburg. Daar heb ik ook nog wel een aardige route voor je.
Mooie periode om te fietsen, als je wat meer tijd had zou je vanuit je startpunt naar de rivier de Eems kunnen fietsen , vandaaruit omhoog richting leer en mijn route oppikken. Tot aan Wismar (achter lubeck) is het drie dagen fietsen vanuit Groningen. Vanuit Wismar zou ik langs de kust gaan naar Rostock. Dat kan in 1 dag.

https://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=14931109