door
Haike » di 18 jul, 2006 12:29
fietsjunks schreef:Hoi allemaal,
Ik ben toch niet helemaal tevreden over mijn handgrepen nu (van die ergo dingen), nu vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met San Marco leren handvaten. Zijn ze fijn om mee te fietsen?
Ik heb ze nu een half jaar en ik zou niet meer anders willen, ze zitten bij mij goed strak om het stuur, er is geen beweging in te krijgen. De fietsenman raade mij aan om ze op het stuur te schuiven met een beetje water er tussen, zo gezegd zo gedaan.
Wat is het grote voordeel?
Tja.. dat zal wel voor iedereen een beetje anders zijn. Ik vind het prettig dat ze een stuk dikker zijn, waardoor ik minder last heb van tintelingen in m'n handen. Ook als je in de regen rijdt geven ze geen krimp. Dat domme simpele foam daarintegen, als dat vol liep met water, dan zat het gewoon los on m'n stuur heen, levensgevaarlijk. Ik weet niet met wat voor een stuur jij hebt, maar ik zag een Koga van vorig jaar staan, met vlinderstuur en die had dus hele lange leren handgrepen erom van San Marco. De berijder had daar €80,- extra voor betaald, bij aanschaf van de fiets als extra optie, zei hij tegen me.
Wat als het regent en het leer wordt nat?
Ik heb geen noemenswaardige veranderingen kunnen bemerken, maar ik heb dit jaar maar met weinig regen tot nog toe van doen gehad, dus dat is misschien nog niet relevant. Tot nog toe vind ik het die €19,- die ik betaalt heb waard