Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Terra Nova Laser Competition 1 - Forum Wereldfietser

Terra Nova Laser Competition 1

TE KOOP: Terra Nova Laser Competition 1

Ik heb de tent in 2010 gekocht en sindsdien ieder jaar 1 a 2 weken gebruikt. De tent is in goede staat en altijd gebruikt met grondzeil. In de deur van de binnentent zit een klein gaatje, wat vakkundig is gerepareerd en waar de stok de grond raakt was het stiksel los, wat ook vakkundig is gerepareerd. Vraagprijs 100 euro.
Zie ook Marktplaats.
https://www.marktplaats.nl/a/caravans-e ... e=lr&pos=7
VERKOCHT VOOR DE VRAAGPRIJS
op verkeerde plaats gepost, wel vreemd dat ik een nieuwe kop heb kunnen invoeren. Inge, ik antwoord even in het andere draadje!
Bert van Sprang schreef:VERKOCHT VOOR DE VRAAGPRIJS
Goedzo, gefeliciteerd! En dat zonder korting terwijl je waarschijnlijk de beroerdste niet zal zjn.
Verkopen voor de vraagprijs, daar zou Mantel den Bosch vast niet in geslaagd zijn. mantel.com daarentegen had ik dan nog een goede kans gegeven. :wink: :) :P

Hans
En Bert wat is nu die ultieme combinatie? :D
Ben nu ook wel benieuwd welke tent de opvolger is geworden..
Ik ben toch ook wel erg benieuwd wat er als opvolger gekocht is.
Weer een TN Laser Competition 1, want dat is een prima tent. Nu het laatste model, nieuw en ongebruikt met verbeterde ventilatiemogelijkheden en nog sneller op te zetten. Gekocht voor 200 euro van een Engelsman.