Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lang weekend nl of be - Forum Wereldfietser

Lang weekend nl of be

Hoi allemaal,

Eind van dit jaar ga ik waarschijnlijk een maand fietsen in Zuid-Spanje. Ik ben niet een erg ervaren fietsvakantie-ganger maar wel een fanatieke. Daarom, en omdat het gewoon leuk is, wil ik voor die tijd zo veel mogelijk ervaring opdoen.

Van 10 tot en met 13 augustus ben ik vrij en zou ik graag in Nederland, maar liever België, een paar dagen gaan fietsen en kamperen. Mijn vrienden zijn hierin niet erg geïnteresseerd en omdat ik het leuker vind om samen te fietsen ben ik toch op zoek naar iemand die zin heeft om mee te gaan.

Ik ben 30 jaar en woon in de Randstad. Ik ben eerder op fietsvakantie geweest maar heb deze na een paar weken moeten stoppen doordat ik ongetraind en veel te hard van start ging. Deze keer wil ik dat graag anders aanpakken.

Ik hoef niet per se 100 kilometer per dag te pakken maar als het lekker gaat behoort dit wel tot de mogelijkheden. Verder vind ik het leuk om te kamperen en mezelf aan het einde van een fietsdag te belonen met een koud speciaalbiertje.

Lijkt iemand het leuk om mee te fietsen?

Gr, Maaike
Hoi Maaike,

Zelf heb ik helaas al andere plannen. Mocht je hier niemand vinden, dan kan je een berichtje plaatsen op de jongeren facebookgroep van de vereniging. Daar zitten zo'n 500 leeftijdsgenoten, dus wellicht heb je daar meer succes dan op het forum. Je vindt deze groep hier:
https://www.facebook.com/groups/WF1835/?ref=bookmarks

Fijne tocht!
Jaron