Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Trekker campings in de buurt van Hull, UK. - Forum Wereldfietser

Trekker campings in de buurt van Hull, UK.

Hallo allemaal!

Ik ben bijna aan het eind van mijn maand fietsen door de National Parks van Engeland, over een kleine week gaat mijn ferry in de avond vanaf Hull terug naar Rotterdam.

Waar ik niet helemaal uitkom is het overnachten in het laatste stuk naar Hull. Ik kom vanuit de richting Sheffield / Peak District (NCN Trans Pennine Trail) en ik kan geen campings op een redelijke dagafstand (70/75 km max) vanaf de boot vinden. De campings die er zijn accepteren geen tenten of zijn >15 pond per nacht voor een fietser en zijn kleine tentje. Iets te veel voor een lapje gras tussen caravans, wat mij betreft :)

Nu zijn er ongetwijfeld mensen die met ditzelfde bijltje gehakt hebben, dus ik ben op zoek naar de gouden, overnachting-tip, dat ene verborgen campingplaatsje etc..

Hostels/B&B vallen eigenlijk buiten mijn budget (max 10 pond per nacht), maar mocht er een goedkope in de buurt zijn, zijn tips daarvoor ook welkom!

Bedankt alvast!!

Vr groet, Louis
Geen idee hoe jouw route precies loopt maar ik denk iets in de buurt van Selby? Dat is zo'n 70km van de veerboot.
Kijk op http://www.ukcampsite.co.uk/sites/calcd ... =-1.130154