Deze week heb ik een nieuwe Tubus Tara voordrager gemonteerd op mijn fiets. Nu merk ik dat de voortassen (Ortlieb Classic) niet goed op de drager gezet kunnen worden. Het gaat om de grendelhaak. Deze zit namelijk te laag. Of eigenlijk zit de rail iets te laag. De haak komt precies tegen het stangetje dus ik kan hem er niet achter haken. Als ik de hele tas buig lukt dit wel, maar dat moet niet de bedoeling zijn...
Ik vind dit heel vreemd want in het verleden heb ik ook Tubus Tara gebruikt met deze tassen, waarbij ik dit probleem niet had. Is de Tubus Tara aangepast sinds 2006?
Ik heb twee verschillende grendelhaken geprobeerd (zie foto). Beiden passen niet goed. Weet iemand een oplossing. Misschien een gebogen rail plaatsen?
Ik vind dit heel vreemd want in het verleden heb ik ook Tubus Tara gebruikt met deze tassen, waarbij ik dit probleem niet had. Is de Tubus Tara aangepast sinds 2006?
Ik heb twee verschillende grendelhaken geprobeerd (zie foto). Beiden passen niet goed. Weet iemand een oplossing. Misschien een gebogen rail plaatsen?