Additionally, paste this code immediately after the opening tag: overnachtingen in Frankrijk - Forum Wereldfietser

overnachtingen in Frankrijk

we (2 pers.) willen fietsen rond het kanaal (deel 2) in september.
vanaf St. Malo langs de kust naar het noorden.
we fietsen zonder tent.
hebben de campings langs de kust ook trekkers hutten en is daar bedlinnen aanwezig?

nu ben ik benieuwd of het zoeken naar een overnachting BB of hotel veel tijd en moeite kost.
Wij hebben een deel van die route gefietst (in omgekeerde richting) maar op geen van de campings heb ik een trekkershut gezien.
Het boekje van Kees bevat ook een hoop andere overnachtingsadressen. Als je een dag van te voren belt, zou het geen probleem moeten zijn om een overnachtingsplek te regelen. Je kunt ook op de bonnefooi, maar in het zomerseizoen kan het soms best wel druk zijn.

Het is een mooie route. Krijg je geen spijt van :D
Ik heb de laatste paar reizen door Spanje en door Bulgarije en Roemenië zeker 20 hotels en B&B's via Booking.com gereserveerd. Dat kan zelfs nog een paar uur voor aankomst als je met je creditcard je aankomst garandeert. Werkt feilloos en het aanbod is in alle prijsklassen overweldigend. Niet meer moeizaam naar een hotel hoeven zoeken maar je door Google Maps of een andere routeplanner rechtstreeks naar je gereserveerde hotel laten leiden is ook heel prettig en tijdbesparend als je een stad of dorp binnenrijdt.