Ik zit met het volgende, ik overweeg op één van mijn fietsen naar brede banden over te stappen stomweg omdat ik de vering nodig heb. Momenteel gebruik ik een Suntour paralellogram zadelpen, maar die blijft af en toe spontaan loskomen en is bovendien niet microverstelbaar in hoek. Andere goede pennen vallen af vanwege te hoog (en Thudbuster ST doet te weinig). Oplossing: dikke banden, vaste pen, right?
Ik gebruik momenteel M. Supreme 37mm. Om rugklachten echt te voorkomen zonder verende pen gaat 42 gewoon niet genoeg zijn. Ik dacht dus aan 50 Supreme. Eén probleem blijft, de velg heeft een binnendiameter van 19, officieel past daar geen 50mm in. Nou moet ik zeggen: ik vind haast geen trekkingwielen met 22mm binnenwerks, haast iedereen lijkt gewoon 19 te gebruiken. Breder is haast altijd 32 gaats ook.
Wat voor velgen gebruikt u voor uw brede banden? Zal ik het gewoon proberen?
Ik gebruik momenteel M. Supreme 37mm. Om rugklachten echt te voorkomen zonder verende pen gaat 42 gewoon niet genoeg zijn. Ik dacht dus aan 50 Supreme. Eén probleem blijft, de velg heeft een binnendiameter van 19, officieel past daar geen 50mm in. Nou moet ik zeggen: ik vind haast geen trekkingwielen met 22mm binnenwerks, haast iedereen lijkt gewoon 19 te gebruiken. Breder is haast altijd 32 gaats ook.
Wat voor velgen gebruikt u voor uw brede banden? Zal ik het gewoon proberen?