Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 11 juni 2017 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 11 juni 2017

Zondag wordt het perfect fietsweer en toevallig is het ook de tweede zondag van de maand. Dus om 10 uur vertrek bij het Peerd van ome Loeks voor een nieuw rondje Groningen.
We hebben al een route in gedachten, nu de fietsmaatjes nog.
Wie fiets er mee?
Ben ook weer in Town, dus lijkt me leuk!

EeIke
Tot zondag☀️
Hallo,
Ik fiets hopelijk ook mee, als ik na twee dagen nieuwe tuin aanleggen nog overeind kom :roll:
Tot dan!
Groet, Petra.
Goedemorgen,
ik ga morgen ook mee fietsen!
tot dan, Rikie
Ik fiets ook mee.
Tot straks,
Annelies
Hallo fietsluitjes,
En wat is het dan gezellig als we uiteindelijk met een groep van dertien man/vrouw vertrekken vanaf het Peerd: Geke en Rene, Rikie, Annelies, Jan, Bert, Frenk, Edith, Jeroen, Eelke, Ludo, Petra en Gert. We fietsen heerlijk in de zon, de zonkracht zou zelfs nog oplopen tot 8,7 en we kletsen dat het een lieve lust is. De pas sinds april geopende theetuin een paar kilometer ten noorden van Sebaldeburen ontvangt ons zeer gastvrij en verzorgt rondjes koffie, thee, taart en ijs. Als we weer vertrekken worden we uitgezwaaid door de uitbaatster van deze tent, gezellig!
We oefenen met het beter doorgeven dat er een bocht aankomt of dat we moeten remmen en dat lukt al best aardig. Met meer wind in de rug fietsen we slingerdeslang terug naar Groningen waar we na ong 79,351 km weer aftikken bij het Peerd.
Dit soort rondjes met dit soort weer graag ook weer de volgende keer!
Groet, Petra.
Ik kon er helaas niet bij zijn in verband met een familie dag, maar zo te horen hebben jullie een heerlijke tocht gehad!

Ter compensatie ben ik op de fiets naar de familiedag geweest dus heb nog 120 kilometer in totaal afgetikt die dag. 55 heen en 65 terug.

Groet en hopelijk tot juli!

Paul