Additionally, paste this code immediately after the opening tag: st jacob Santiago - Forum Wereldfietser

st jacob Santiago

drie boekjes fietstocht Santiago de Compostella 2015(de route van schweeres)
25,= drie boekjes ex verzend kosten
boekjes zijn als nieuw
Sykkelhus schreef:drie boekjes fietstocht Santiago de Compostella
25,= drie boekjes ex verzend kosten
boekjes zijn als nieuw
Handig om er even bij te vermelden welke fietstocht: Langs Oude Wegen, Jacobsroute?

Carl
Sykkelhus schreef:drie boekjes fietstocht Santiago de Compostella (de route van schweeres)
25,= drie boekjes ex verzend kosten
boekjes zijn als nieuw
Misschien kun je even vermelden van welk jaar de boekjes zijn?

Heb je een mooie El Camino gereden?
mijn ervaring is dat het zelfs mét het Santiago GPX bestand van de Europafietsers én de boekjes van Sweerman nog niet meevalt om de juiste weg te vinden in Frankrijk....maar zonder zal nog veel lastiger zijn om je weg te vinden :)

groeten
Dirk
mijn ervaring is dat het zelfs mét het Santiago GPX bestand van de Europafietsers én de boekjes van Sweerman nog niet meevalt om de juiste weg te vinden in Frankrijk
Kun je dat even uitleggen? Ik wil dit jaar van de route Langs Oude Wegen het stuk Orval (in België) - Rocamadour doen. Waar was het moeilijk om de weg te vinden? Ik vertrek graag voorbereid en weet liefst vooraf waar ik verkeerd ga rijden ...
derdekeer schreef:
mijn ervaring is dat het zelfs mét het Santiago GPX bestand van de Europafietsers én de boekjes van Sweerman nog niet meevalt om de juiste weg te vinden in Frankrijk
Kun je dat even uitleggen? Ik wil dit jaar van de route Langs Oude Wegen het stuk Orval (in België) - Rocamadour doen. Waar was het moeilijk om de weg te vinden? Ik vertrek graag voorbereid en weet liefst vooraf waar ik verkeerd ga rijden ...
Langs Oude Wegen ken ik niet

ik maak gebruik van GPS navigatie met de app OSMAND,
icm de laatste versie van de boekjes (el camino ) van Sweerman, desondanks is het dikwijls erg lastig om het juiste 8) weggetje te vinden :idea:

wel..dat is mijn ervaring en die van mijn 2 reisgenoten
Wij hebben de route moeten onderbreken wegens ziekte van mijn vrouw .
De route is met gps en boekjes goed te volgen
hallo derde keer,
2 jaar geleden de gehele route gefietst via Langs oude wegen.
Prima te fietsen hoor, leest in het begin wat lastig en toen was de route die ik in de mobiel had gezet een soort van back up.
Na paar dagen geen problemen meer en nooit fout gefietst. Vooral doen wat er staat is mijn advies.
Met route op Gps of mobiel (osmand voor Android ofp pocket earth voor Apple) kom je makkelijker door steden heen als je die wilt bezoeken.
Troyes vond ik de moeite, 2 nachten op de camping geeft je de tijd om te kijken
Veel plezier.
Gr Anja
Vooral doen wat er staat is mijn advies.
Ja, dat is ook mijn ervaring met die boekjes van Europafietsers.
Ik vond het wat vreemd dat een route zo moeilijk te volgen zou zijn.
Heb zonder problemen een deel van de St. Jacobs route gevolgd tot in de buurt van Parijs met behulp van GPX bestand en app Osmand+ op smartphone met de juiste kaarten erin. Boekjes liet ik thuis. Had wel kopietjes in jpg mee. De boekjes kunnen je wel de nodige achtergrondinformatie geven. En er staat een lijstje in van campings en kampeerboerderijen die nuttig kunnen zijn voor het geval je gaat kamperen! Ik zou zeer zeker ook nog een gpx -bestand in je smartphone navigatie app doen van Archies campings sites Europa/Frankrijk.
Je kan ook een Archie's app tegen een geringe vergoeding installeren.

In Osmand+ kan je ook campings opzoeken, maar die is volgens mij niet accuraat. Regelmatig moest ik 10-25 km omrijden en dan nog bleken er campings gesloten en/of opgehouden te bestaan. Of kwam je tussentijds een camping tegen die niet in de lijst van Osmand+ stond. Daar zou ik dus niet teveel op willen vertrouwen.
zijn verkocht