Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsvriendelijke camping Cap d'Agde? - Forum Wereldfietser

Fietsvriendelijke camping Cap d'Agde?

Op de Benjaminse Route naar Barcelona wil ik 1 of 2 dagen pauzeren ongeveer tussen Portiragnes-sur-Mer en Cap d'Agde. Het stikt daar van de campings. Ik vroeg me af of iemand daar al gestaan heeft en misschien een tip kan bieden.

Ik zoek een (relatief) rustige camping, liefst niet te duur (trekkersveldje). Ik zie campings met meerdere zwembaden, minimale verblijftijd van 7 dagen enz. Dat zoek ik dus niet. Iemand met ervaringen?
In Cap d'Agde weet ik niks, maar niet al te ver daarvandaan is landinwaarts in Villeneuve-les-Béziers een relatief rustige camping (in het voorseizoen in elk geval) met trekkersveldje: les Berges du Canal. Ik geloof dat de Benjaminse-route daar zelfs langs komt. Naar het strand is een kilometer of tien.
ReinoudN schreef:Ik zoek een (relatief) rustige camping, liefst niet te duur (trekkersveldje). Iemand met ervaringen?
Dat is meer afhankelijk van de datum dan van de camping; wanneer ga je? Op google maps kun je de campings daar allemaal in 3d zien*, dus je kunt bijna de boom uitzoeken waar je onder wilt staan. In ieder geval kun je zien welke camping de meeste bomen heeft (of had op momen van opname).

*: PC: Klik op het satelliet-vakje onder in beeld, houdt shift vast, houd de linkermuistoets vast en beweeg de muis van je af. Zoom in met het wieltje.
rond 1 juli zal ik er zijn, dus zal niet de enige zijn :)

Dat 3d had ik nog nooit geprobeerd!

thx Peter, leuke optie al zoek ik iets wat dichter aan zee. Ik houd hem als back-up :)