Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik ben benieuwd naar het gedrag van de naaf wanneer je een keer verkeerd schakelt. Dit kan heus een keer voorkomen lijkt mij.... Waarom vind jij het zo raar dat ik dit test tijdens een proefrit? Wat een suffe reactie MaxMax2015 schreef:Waarom zou je bewust 'tussen' versnellingen gaan schakelen? Mmm ik geloof dat ik toch maar nergens een demo ga aanschaffen als ik dit zo lees
Even met 30 per uur een paar stoepjes op knallen, met volle kracht op de pedalen van binnen naar buitenblad schakelen, bewust een versnellingsnaaf verkeerd gebruiken. Kan allemaal voorkomen dus heel normaal inderdaad tijdens een proefrit. Het zijn immers toch jouw spullen niet.Benfietsen schreef:
Ik ben benieuwd naar het gedrag van de naaf wanneer je een keer verkeerd schakelt. Dit kan heus een keer voorkomen lijkt mij.... Waarom vind jij het zo raar dat ik dit test tijdens een proefrit?
Mwah. Ik ben maar even in het schuurtje geweest en de achterwielen een zwaai gegeven: bij 3 van de 5 derailleurfietsen moest ik mijn best doen om het in het stillenschuurtje te horen. De anderen waren hoorbaar in het schuurtje, maar daarbuiten?Wim schreef:Bij een derailleurfiets ratelt het toch ook als je je benen stil houdt?