Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis stuurtas - Forum Wereldfietser

Gratis stuurtas

Na jaren heb ik toch besloten een stuurtas te komen waar mijn camera beter in past en ook wat steviger in zit.
Nu kan ik de oude weggooien maar in het kader van de recycling kan ik misschien iemand er nog blij mee maken.
De kaartenhoezen van Vaude zij niet zo best, dus deze is ook alweer met klemmetjes dichtgezet. Maar voor de rest is de tas nog prima. Ik heb er eventueel zelfs nog de verleningsstukjes voor je bij.
Zie foto's hieronder.

Ik hoef er niets voor te hebben, maar als ik hem op moet sturen betaal je de porto zelf.
En ik heb de voorwaarde dat je belooft dat, als je hem zelf niet (meer) kunt gebruiken, je hem ook weer gratis weggeeft.

Interesse, stuur een PB.

Hans
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hans - ben benieuwd op wellke daarvoor je oog is gevallen.
Wat leuk dat we onder elkaar steeds meer gratis spulletjes doorgeven. Leuke actie Hans.
Hallo Hans,

Omdat ik nieuw ben op het forum kan ik helaas nog geen pb sturen, maar ik ben geïnteresseerd in de stuurtas als die nog beschikbaar is. :D

Bij voorbaat dank,

Willem
De stuurtas gaat naar Willen die hem volgende maand bij zijn eerste fietsvakantie naar een van mijn favoriete fietslanden gaat gebruiken. Ik ben helemaal blij dat hij zo goed terecht komt.