Probeer Google streetview. Volgens mij kun je vanaf het airport over de A57 fietsen. De letter A lijkt snelweg-achtig, maar daar wordt het aangeduid met een M. De A57 is een tweebaansweg. Beelden van streetview kunnen mij niet zeggen of het een drukke weg kan zijn, maar je kunt deels een evenwijdige weg nemen: Crooked Stone Rd links van je en dan na de rotonde aan je rechterkant de Old Ballyrobin Rd welke uitkomt op de B39, daar rechtsaf over de Seven Mile Straight, dit is volgens mij de kortste route naar Belfast. De B39 kruist de A52 en wordt Ballyutoag Rd die eindigt op de T-kruising van de Ballyhill Rd die na een bocht Ligoniel Rd heet. Daar rijd je zo Belfast binnen, en je daalt iets omlaag. Afstand 19 miles of ongeveer 30 km. Ik ben zelf in 2002 in Belfast geweest, maar met mijn auto. Men rijdt daar links, hoor! Hou er wel rekening mee dat de afstanden op de wegwijzers in Noord-Ierland (wordt daar ook Ulster genoemd) in miles worden aangegeven en steek je misschien de grens over naar Ierland, dan heb je met kilometers te maken. Dus je fietscomputertje in miles of in km's instellen. Veel succes!